Adik Fatin Afeefa jadi tumpuan netizen, “Cantikla, patut ada iras”

Sebut sahaja nama pelakon, Fatin Afeefa tentu ramai yang masih ingat dengan lakonannya ketika kecil dalam sebuah filem popular berjudul Tentang Bulan. Walau bagaimanapun, Fatin Afeefa sehingga kini sering mencuri tumpuan umum.

Namun begitu, gara-gara satu perkongsian video yang mencuri tumpuan ramai ini membuatkan nama pelakon jelita berkenaan menjadi sebutan warganet.

Adik Fatin
Fatin Afeefa.

Ini kerana, sebuah rakaman video yang memaparkan seorang wanita yang dikatakan mirip dengan Fatin Afeefa menjadi perhatian warganet di platform TikTok. Ternyata perkongsian tersebut bagi menjawab tanda tanya pengguna platform berkenaan yang bertanya tentang wanita tersebut.

Dalam rakaman yang memaparkan seorang model wanita ini sememangnya merupakan adik perempuan kepada Fatin Afeefa dan persoalan terjawab ini menyebabkan pula kecantikan adik pelakon jelita itu menerima pujian warganet.

@darenascarf_hq Replying to @blacksweet986 Haah awak..fatin afeqah adik kepada fatin afeefa.. #tutorialdarena #bawaldabella #bawaldarena #fyp #foryoupage ♬ Still Handsome – KimNana – ♡


Rakaman video dikongsikan di akaun atas nama, darenascarf_hq itu dengan kapsyen menjawab pertanyaan netizen berkata, “Haah awak, Fatin Afeqah adik kepada Fatin Afeefa,” itu turut mencuri tumpuan ribuan warganet untuk meninggalkan pelbagai reaksi diruangan komen.

Ada juga yang teringat akan lakonan adik pelakon berkenaan yang dikenali sebagai Fatin Afeqah dalam rancangan kanak-kanak berjudul Afi dan Abah apabila rancangan tersebut mewarnai Astro Ceria sekitar tahun 2006.

“Cantik la, patut ada iras”

Adik Fatin

“Hehehe comey”

IMG_20220803_145802IMG_20220803_145821

“Yang ni yang berlakon Afi & Abah tu…”

Adik Fatin

“Patut la seiras…”

IMG_20220803_145842

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*