[VIDEO] Cukup Apa? Apa Yang Cukup! Netizen Puas Hati Tengok Lakonan Mant4p Ummi Nazeera

Semakin emosi penonton menyaksikan drama Risik Pada Hati yang kini masih bersiaran di kaca televisyen menerusi siaran TV3 di Slot Akasia apabila konflik dialami antara watak Hayfa, Adam dan Aisyah semakin ‘panas’ dengan mencvri tumpuan ramai sejak akhir-akhir ini.

Malah menerusi episod yang ke-27, drama Risik Pada Hati menjadi buah mulut penonton dengan pelbagai spekulasi apabila Hayfa lakonan daripada Ummi Nazeera yang meluahkan perasaannya kepada suami, Adam lakonan Alif Satar.

@ainaizzatiaziz tak tahu nak kesian kat siapa dah. korang team siapa? #risikpadahati ♬ Tak Ingin Usai – Keisya Levronka

Meskipun terungkap penjelasan antara konflik dialami Adam dengan isteri keduanya, Aisyah namun luahan Hayfa mencetuskan ramai membuat pelbagai spekulasi yang mana ada yang yakin, dia rasa serba salah dan sengaja membuat sedemikian demi Adam dan Aisyah.

Walau bagaimanapun, penonton setia Risik Pada Hati begitu puas hati mendengarkan luahan Hayfa terhadap Adam dan lakonan Ummi Nazeera membuatkan ramai terk3$an dan kagum dengan bakatnya apatah lagi setelah melihat bts atau video disebalik tabir lakonannya ini.

@ajuahmad_ Let me go 🔥🔥 LAST skali tu senyum puas 😝 sape tgk ulang lebih 3x kite geng 🤝 #behindthescenes #episode27 #risikpadahati #zamriezgoldenpicturessdnbhd #Akasiatv3 #tv3malaysia #fyp #fypdongggggggg #fypシ゚viral ♬ Aku Wanita Biasa – Krisdayanti & Anang

Hantaran video oleh pemilik akaun bernama, Ajuahmad_ tersebut mencvri tumpuan ramai dengan bts Risik Pada Hati yang merasa kagum juga kepada team drama terbabit yang diharapkan peminat agar drama itu juga menang anugerah selain lakonan Ummi Nazeera sebagai Hayfa turut dipuji ramai.

“Good Job…”

Hayfa

“Sudah sudah…”

Hayfa

“Puas hati…”

IMG_20220803_093607

“Puas hati… rasanya dah lebih 10x tengok”

IMG_20220803_093622

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :  https://himpunanceritalawak.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*