Shiha Zikir Ditegvr Achey Bulu Mata Palsunya Nak TertanggaI, “Haha Sampai Terpacak!”

Selebriti serba boleh dikenali dengan nama Shiha Zikir ini sememangnya antara yang cukup popular. Bukan sahaja memiliki suara yang merdu, berbakat dalam lakonan, Shiha Zikir juga boleh menari.

Berilah apa juga genre lagu kepadanya dapat dinyanyikan dengan baik sekali. Malah baru-baru ini Shiha Zikir turut menyertai Muzikal Lawak Superstar bersama Achey dan Ali Puteh.

Umum sedia tahu, Shiha Zikir kadang-kadang memiliki perangai kelakar dan selambanya juga. Baru-baru ini dalam satu perkongsian rakaman dengan paparan Shiha Zikir bersama Achey dan Ali Puteh telah mencvri perhatian ramai.

Manakan tidak dalam rakaman tersebut dipaparkan Shiha Zikir ditegvr Achey apabila bulu mata palsunya tertanggal. Berikut adalah perkongsian rakaman tersebut yang dimuat naik menerusi akaun TikTok Achey sendiri:

@achey_kintangkintung Sampai tak perasan eaa @shihazikir … #cilimls3 @aliputeh89 ♬ original sound – acheykintangkintung

Lah..Tervk sangat gayanya bulu mata palsu sampai tersenget dan nak tercabut tu Shiha. Memang buat hal betul! Apa-apa pun video dengan paparan gelagat Shiha Zikir ini memang bikin dekah.

Reaksinya memang spontan dan menghiburkan! Perkongsian rakaman Shiha Zikir ditegvr Achey apabila bulu mata palsunya tertanggal ini meraih lebih 337 ribu tontonan dan 20 ribu lik3$.

Di ruangan komen, rata-rata warganet men1ngg4lkan reaksi mereka selepas menyaksikan gelagat Shiha Zikir ini seperti berikut:

“Ingatkan Rossa tadi”

Screenshot at Aug 06 12-14-48

“Adeh penatlah gini”

Screenshot at Aug 06 12-14-28

“Siotla Shiha ni..Dia punya gelak buat aku tergelak sekali”

Screenshot at Aug 06 12-14-13

“Haha hilang ayu oii”

Screenshot at Aug 06 12-13-39

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*