Ditegur Netizen Selepas Azal “Melamar” Neera Azizi Sebagai Isteri, Zarina Zainuddin Beri Penjelasan!

Pelakon, Zarina Zainuddin tampil memberikan penjel4san selepas mendapat tegvran oleh netizen di media sosial selepas berkongsi video anak lelakinya yang mengh1dap aut1sme, Azal sedang “mel4mar” pelakon jelita, Neera Azizi sebagai isteri.

“Azal Melamar Si Putih Melepak..”

Menerusi video yang dimuatnaik di Instagram, dapat dilihat Azal sedang menyarungkan cincin di jari Neera sambil diperhatikan oleh pelakon itu dan kru produksi sambil ketawa melihat gelagat Azal.

“Azal melamar si putih melepak katanya @neeraazizi Sudikah awak menjadi isteri saya 😀. Siapa setuju angkat tangan.”-Tulis Zarina

Ditegur Netizen

Walaubagaimanapun, hantaran Zarina itu telah mendapat tegvran dari netizen yang berpendapat mereka yang mengh1dap aut1sme juga mempunyai hati dan perasaan, dan mereka tidak seharusnya diberikan harapan palsu.

“I ada anak aut1sm jugak. Dan saya tak setuju dengan ini. Anak aut1sm pun ada hati dan perasaan. Jangan beri mereka harapan palsu. Anda mungkin rasa benda ni macam takde apa. Tapi itu bagi you. Tapi besar maknanya bagi anak aut1sm.”

“Dia nampak serius, jangan buat dia kecewa.”

“Sweet..Tapi risau. kot-kot Azal serius ❤️.”

Beri Penjelasan

Zarina kemudian tampil memberikan penjelasan bahawa anak lelakinya itu hanya berlatih untuk berlakon, dan meneg4skan bahawa dia lebih mengenali diri anak lelakinya itu.

“Apa lah korang dia practice berlakon jer. Macam-macam andaian korang buat. Korang ni memang senang terhibur ke atau senang mengec4m.

Suka hati korang lah saya lebih kenal. Anak saya hari-hari dia berkep1t dengan saya.”-Jelas Zarina

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :  https://murai.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*