[VIDEO] Suka hiburkan ramai, diam2 Duyung jadi cikgu, “Respek”

Dikenali sebagai Duyung Darat, personaliti media sosial dan usahawan ini bukanlah asing lagi buat pengguna media sosial mahupun di platform Youtube dan Tiktok. Ini kerana gadis berkenaan menjadi salah seorang influencer yang sering mencuit hati ramai dengan muat naik content lucu daripadanya.

Pernah tular dengan rakaman yang menghiburkan netizen, Duyung Darat juga semakin aktif dalam bidang perniagaan. Namun begitu, siapa menyangka dalam diam-diam dia juga kini bergelar seorang cikgu.

download (6)

Duyung Darat melalui satu muat naik terbaharu diruangan TikTok miliknya hangat menjadi perhatian ribuan warganet apabila dia berkongsikan perkembangannya yang terkini sedang dia lakukan sehingga perkongsiannya yang disertakan dengan rakaman video berdurasi beberapa saat ini ditinggalkan ribuan tanda suka.

Melalui rakaman pada awalnya menunjukkan hobi yang suka dilakukan Duyung Darat namun siapa menyangka dalam melakukan hobinya, dia dalam pada masa sama mengejar cita-citanya sebagai cikgu.

VIDEO:

@_duyung.darat

Wish me good luck ! FIRST DAY SMEKS❤️

♬ Left right x pak vong x rindu semalam x meneketehe – anantavinnie


Video dikongsikan Duyung Darat di akaun platform TikTok miliknya itu dengan berharap doa agar dia berjaya membuatkan warganet meninggalkan ratusan komen positif buatnya yang merasa bangga dengan kejayaannya itu.

Dalam pada itu, Duyung Darat dijadikan sebagai inspirasi kerana dalam menghiburkan netizen, dia berhasil mengejar cita-citanya sebagai seorang cikgu yang juga mendapat respek daripada netizen.

“Ini baru la serba boleh, ada bisnes, ada kerjaya. Terbaik”

IMG_20220810_091439

IMG_20220810_091344

“Tahniah cikgu”

Duyung

“Cepatnya masa berlalu…”

IMG_20220810_091404

“Wah cepat juga masa berlalu jadi cikgu pulak si Duyung…”

Duyung

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*