Ramai Pakat Nyanyi Lagu Viral, Reaksi Haqiem Stopa Tenang Dipuji!

Diberi gelaran ‘Ikon Permotoran Belia’, nama Haqiem Stopa semakin hari makin dikenali ramai. Bermula sebagai Youtuber dan bintang TikTok, nama individu ini terus menjadi buah mulut ramai dari hari ke hari.

Malah penampilannya juga turut ditiru dalam salah satu persembahan di pentas Muzikal Lawak Superstar baru-baru ini menyebabkan lagu yang dinyanyikan oleh salah seorang peserta Namie, tular di sosial media. Lagu ‘Ateeh’ ini menjadi ‘siulan’ ramai remaja kini.

Bagaimanapun, satu rakaman dengan paparan Haqiem Stopa yang ditemui di satu majlis pertemuan pemilik RXZ baru-baru ini telah mencvri perhatian ramai. Dalam perkongsian tersebut kedengaran orang ramai pakat nyanyi lagu viral tersebut.

Namun apa yang menarik perhatian ramai adalah reaksi Haqiem Stopa bila mendengarkan orang nyanyi lagu tersebut di depannya. Berikut adalah perkongsian rakaman tersebut:

@ryanraikal_ HAHAHAHAH mantap @Haqiem_stopa #stopa ♬ bunyi asal – Bro.max


Dengarnya Haqiem Stopa minta orang ramai menyanyikan lagu lain dengan muka agak serius. Rakaman orang ramai pakat nyanyi lagu viral ini telah dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun ryanraikal_ dan telah meraih lebih 3.3 juta tontonan serta 223 ribu likes.

Nampaknya Haqiem Stopa sendiri kurang senang dengan lagu viral tersebut. Tapi cara dia menegur orang ramai dalam rakaman itu sangat tenang. Apa-apa pun berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen perkongsian tersebut:

“Dia cukur jambang geng”

Screenshot at Aug 15 08-38-26

“Aku suka la orang jenis Stopa ni orang kec4m dia camni pun tetap dia sporting”

Screenshot at Aug 15 08-37-55

“Walaupun kena nganj1ng tetap terus berjalan tak tengok kiri kanan. Orang macam ni oneday berjaya sebab hidup atas kaki sendiri tak kisah kena kecam. Steady stopa”

Screenshot at Aug 15 08-37-42

“Mantap Stopa sporting”

Screenshot at Aug 15 08-37-20

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*