“Makin Menjadi Jadi!” ‘Post’ Video Pakai Pakaian Dalam Jenama Antarabangsa, Eyka Farhana Dicemvh Netizen

Siapa saja yang tidak kenal dengan selebriti bernama Eyka Farhana dimana namanya sering menjadi bualan orang ramai kerana penampilan ‘seksi’ yang sering dipaparkan di media sosial.

Terbaharu, Eyka atau nama sebenarnya Wan Atiqa Farhana Wan Sarmizi telah memuat naik satu video Reels di Instagram yang membuatkan warganet terkejut melihatnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by EF✨ (@eykafarhana)


Melalui hantaran video beberapa saat itu, pelakon terbabit dilihat sedang memperagakan pakaian berjenama antarabangsa iaitu Calvin Klein yang juga difahamkan merupakan jenama pakaian dalam.

Sememangnya video terbabit telah raih perhatian orang ramai dan rata-ratanya mencemuh selebriti terbabit kerana ia langsung tidak bersesuai dengannya yang merupakan seorang beragama Islam.

Selain mengecam, netizen turut meluahkan rasa kecewa dan membandingkan dirinya dahulu serta sekarang yang sangat berbeza. Bahkan, semakin hari semakin berlebihan.

Biarpun netizen meng3cam, ramai rakan selebriti tidak lupa untuk memuji kecantikan Eyka di dalam video yang dimuat naik itu.

Barangkali sedar dirinya dicemuh ramai pihak, kini ruangan komen video terbabit telah pun ditutup oleh kekasih pemain bola sepak Johor Darul Takzim (JDT) iaitu Akhyar Rashid

 

SUMBER: beautifulnara

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:http://www.rosemerah.dnqj.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*