“Alhamdulillah Dia Setuju..” – Akhirnya Terjawab Teka Teki Org Ramai, Tahniah Shuib Dan Zara Zya!

Shuib atau nama sebenar Shamira Muhammad merupakan seorang pelawak, pelakon, pengacara, penyanyi dan penyampai radio Malaysia. Beliau berkahwin dengan Siti Sarah yang juga seorang penyanyi pada tahun 2011.

Pasangan ini amat bahagia dan dikurniakan seramai 4 orang anak. Pada tahun 2021, dikala C0v!d.19 melanda dunia, Siti Sarah yang sedang mengandung anak ke-4 ketika itu telah dijangkiti virvs tersebut.

Berita sedih menggemparkan negara pada 9 August 2021 apabila dikhabarkan tentang pemergi4n arw4h Siti Sarah. Pemergian arw4h memberi kesan yang besar kepada Shuib dan keluarga. Rakyat Malaysia juga turut terasa akan pemergian arw4h.

Kini, sudah setahun berlalu dan ada desas-desus mengatakan Shuib sedang mencari pengganti. Yang terbaharu, dikatakan Shuib semakin rapat dengan Zara Zya yang juga merupakan seorang pelakon. Melihatkan hubungan mereka yang semakin rapat dan sering memuat naik gambar di instagram membuatkan netizen tertanya-tanya, Apakah Hubungan Mereka?

Menerusi video hasil kongsian Zara Zya di instagram, akhirnya teka-teka orang ramai sudah terjawab. Melalui video tersebut, Zara Zya “bersetuju” untuk membuka sebuah cawangan Bumblebee. Cawangan Bumblebee itu akan dibuka di Tasik Permaisuri Cheras.

Klik Di Bawah Untuk Lihat Video Penuh:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ZaraPrihatin (@zarazya)


Jom Tengok Apa Kata Netizen:

@mieyra_mya : dah agak dah, marketing jeeeee

@muslimahreen : Alhamdulilah semoga dimewahkan rezeki

@princesz_musyuk91 huhu sudh ku duga..psl nk bukk cawangan bru ni..shuib bgus.tolong sesama artis..

@shikinradzuan Alhamdulilah semoga berjodoh anda berdua… Aamiin YRA

Alhamdulillah, tahniah Zara Zya dan Shuib untuk cawangan Bumbblebee yang baharu. Min doakan semoga bisnes Shuib dan Zara Zya terus maju dan dimurahkan rezeki. Komen yang baik-baik yaa.

 

Sumber : Instagram Zara Zya

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://bishalsarokar.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*