“Dah melebih ni!” Lepas tay4ng punggvng, Leona seng4ja ‘payung’ ini pula?

Kecoh  di laman sosial, anak gadis kepada pelakon veteran, Azhar Sulaiman iaitu Kasih Iris Leona apabila dia seperti sengaja menunjukkan dadanya kepada ketika membuat konten video.

Menerusi perkongsian yang dimuat naik oleh Leona di laman TikToknya, dia yang ‘kebal’ dengan kecaman netizen telah memuat naik sebuah video dengan memakai pakaian yang agak mencolok mata.

VIDEO:

@leonsmeonss

I knw

♬ original sound – xxtristanxo

Apa yang membangkitkan kemarahan ramai, remaja yang baru sahaja berusia 20 tahun itu seolah-olah sengaja menunjukkan ‘asetnya’ kepada umum tanpa mempunyai rasa malu.

Bahkan, tindakan Leona itu telah mengundang pelbagai kritikan serta reaksi negatif oleh orang ramai memandangkan dia sering memakai pakaian yang begitu s3ksi.

Bagaimanapun, disebalik kecaman yang dilontarkan oleh netizen, ada juga sebahagian daripada mereka tidak pernah berhenti mendoakan Leona supaya berubah dan berpakaian lebih sopan selepas ini.

Malah, ada juga netizen yang meluahkan rasa kasihan kepada ayahnya, Azhar Sulaiman yang terpaksa menanggung dosa anaknya yang tak pernah jemu mempamerkan auratnya.

KOMEN NETIZEN:

Terdahulu, Leona teruk dikecam netizen gara-gara memakai bikini serba hitam sehingga menampakkan bahagian punggungnya di mana ia tidak sepatutnya ditunjuk kepada khalayak ramai ketika bercuti di sebuah pusat peranginan di Terengganu.

 

Sumber: TikTok @leonsmeonss

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:http://www.rosemerah.dnqj.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*