“Sebijik muka daddy ehh Evie.. kiyutnyaa” – Netizen

Pelakon jelita, Intan Ladyana dan suaminya, Harris sering kali menjadi perhatian peminatnya a[abila sering berkongsi di media sosial mereka. Selepas kehadiran cahaya mata pertama, kehidupan mereka menjadi lebih bermakna. Anak sulung mereka dilahirkan pada 31 Januari 2022. Cahaya mata yang sangat comel serta cerah kulitnya.

Menerusi laman instagram, Intan atau nama sebenar Intan Nurladyana Mohamat Yahaya telah berkongsi satu gambarnya bersama anak ketika di set penggambarannya. Nama puterinya yang begitu indah dan unik menjadi perhatian iaitu Evie Khadeeja. 

Apa yang menariknya pada gambar tersebut, ramai yang mengatakan wajah Evie adalah sebijik dengan raut wajah Harris. Evie juga seperti kanak-kanak yang lain yang sentiasa ceria dengan senyumannya yang manis. Memang anak perempuan selalunya mirip dengan ayah mereka dan sama muka seperti ayahnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by INTAN LADYANA (@intanladyana)


Menjengah ke ruangan komen, ramai yang memberitahu wajah Evie seiras ayahnya. Lebih-lebih lagi gambar kali ini adalah lebih tampak jelas wajah Evie yang berada di hadapan.

KOMEN NETIZEN:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: https://www.instagram.com/intanladyana/ttk

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*