“Tak maIu tay4ng d4da,” gambar s3ksi percutian Eyka Farhana tular di TikTok?

Kecoh di media sosial apabila, pelakon popular, Eyka Farhana atau nama sebenarnya Wan Atiqa Farhana Wan Sarmizi didakwa tampil dengan pakaian begitu seksi yang mempamerkan sebahagian dadanya sehingga mencetuskan kritikan dalam kalangan netizen.

Menerusi gambar yang dimuat naik oleh pengguna @buayadarat di laman TikToknya, dipercayai Eyka bersama rakan sedang bercuti di sebuah lokasi yang tidak dapat dikenal pasti.

Difahamkan juga, ada segelintir netizen mendakwa gambar tersebut adalah gambar lama ketika dia bercuti Thailand bersama rakan rapat yang lain sebelum ia menjadi tular di laman sosial.

Bagaimanapun, rata-rata netizen seolah-olah tidak terkejut dengan penampilan seksi pelakon yang berusia 27 tahun itu kerana sudah menjadi kebiasaan dia memakai pakaian yang mencolok mata.

Terdahulu, Eyka mendapat kritikan dan kecaman daripada netizen apabila dia mengayakan serta memperagakan pakaian jenama terkemuka, Calvin Klein dianggap agak keterlaluan dan tidak sopan bagi seorang penganut beragama Islam.

 

Sumber: TikTok @sampanbuaya

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:http://www.rosemerah.dnqj.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*