“Nanti Dh Smpai Rumah, Msj Sarah…” -Sarah Suhairi Seb4k, Peminat Snggup Dtg Dari Segamat Naik Mot0sikal

Sarah Suhairi merupakan seorang penyanyi dan pelakon wanita Malaysia. Beliau dilahirkan pada 3 Ogos tahun 2000, berasal dari Rawang, Selangor. Sarah mula dikenali setelah menjuarai sebuah rancangan pertandingan nyanyian televisyen terbaru terbitan Astro, Big Stage pada tahun 2018.

Beliau memperkenalkan bakatnya di media sosial menerusi nyanyian lagu tempatan dan luar negara sevelum mendapat tawaran sebagai artis rakaman.

Kemunculannya beliau menerusi single pertamanya yang berjudul ‘Pedih’ hasil ciptaan Room None dan lirik Iman Imran, nama beliau mula menjadi sebutan peminat selepas tamat program realiti Big Stage beliau mengeluarkan lagu keduanya yang berjudul ‘Nyawa & Raga’ dan telah mendapat sambutan hangat dari penonton.

Dalam video klip ini menunjukkan di mana Sarah Suhairi bertemu dengan peminatnya. Reaksi beliau seb4k setelah mendengar respon peminatnya yang mengatakan menaiki motosikal dari Segamat, Johor dan sanggup untuk menghadiri ‘Meet & Greet’ di Kuala Lumpur. Reaksi Sarah Suhairi turut mendapat pujian ramai yang mengatakan sikap beliau sememangnya lemah lembut dan baik hati apabila bersama peminat.

VIDEO;

@rusamusic Sedih betul tengok peminat datang dari jauh semata mata untuk jumpa @Sarah Suhairi #rusamusic #rusamvm ♬ Andaikan – Sarah Suhairi


KOMEN NETIZEN;

Netizen turut memberi kata-kata yang positif diruangan komen, mengatakan berasa seb4k melihat reaksi Sarah Suhairi menahan seb4knya apabila mendapat tahu bahawa salah satu peminatnya sanggup menghadiri program itu dari Segamat menaiki motosikal.

Reaksi beliau juga mendapat pujian ramai yang mengatakan beliau sememangnya lemah lembut dan baik hati apabila bersama peminat. Perkongsian video klip di Tiktok ini dapat sambutan orang ramai sebanyak 298.9K penonton, 35.0K sukaan dan 263 komen.

Sumber: Daebakingz / TIKTOK / https://www.metro.rimbabara.com/

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.keramatviral.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*