Penampilan Puteri Balqis Tervk Dikec4m, Sekali Ayahnya Beri Komen Padu “Benar, memang kami sengaja menutup…”

Puteri.Balqis Azizi mervpakan pelakon kanak kanak yang amat h3bat. Lak0nannya pasti meningg4l.kan kesan yang amat hebat sebaris pelak0n dewasa.

Kini pada umur.nya, nama Puteri Balqis masih lagi gah dan di laman IG.milik nya, Puteri Balqis sudah mempunyai seramai 451 Ribu.f0llower.

Puteri Balqis memang sering berk0ngsi gambar di laamn IG milik.nya namun sejak kebelakangan ini, kesemua gambarnya telah ditutup rvang komen.

Bapa kepada Puteri Balqis iaitu Azizi Aziz menyata.kan tindakan itu dibuat kerana gambar Puteri Balqis sering menjadi kec4man kerana memakai pakaian yang ‘terd3dah’.

Sebelum ini terlalu banyak k0men berbavr cacian, k3jian dan hin4an d.tulis oleh para f0lower terutama h4ters yang sekali gus menjejaskan emosi puteri.nya itu.

Tentang fesyen ter.dedah anaknya itu, En Azizi menyata.kan dia hanya mahukan anaknya menjadi diri sendiri dan apabila membesar dia akan matang sendiri.Oleh itu dia menutup ruang komen kerana dia tidak mahu emosi anaknya ter.ganggu.

Ini k0men ayah Puteri Balqis:

“Benar, memang kami sen.gaja menutup ruangan k0men pada setiap posting gambar anak saya di Instagram kerana kami tahu dia tidak kuat untuk hadapi c4cian dan t0hm4han orang”

“Sebagai ayah saya tahu dia dah cuba jadi yang ter.baik untuk diri dan kerjaya seninya. Malang.nya masih ada orang yang sengaja mahu mencari salah silap dia”

TEGUR KENA ADA ADAP

“Siapa saya nak tvtup mulut orang tetapi satu pesan saya, nak menegur biar.lah kena pada caranya, InsyaAllah saya boleh terima”

SOAL PAKAIAN PUTERI BALQIS

“Soal berpakaian tu, pada usia.nya sekarang saya hanya mahu dia jujur pada diri sendiri dan selesa apa yang dia buat.Tiba waktunya dia mem.besar dan matang macam orang lain juga,”.

TAK ABAI ILMU AGAMA

“Saya tidak ber.hajat hendak mencanang perkara baik (sudah khatam Al-Quran) takut nanti orang cakap apa pula”

“Cukup.lah saya katakan, sebagai ayah saya tidak abaikan dia dari mempelajari ilmu-ilmu agama termasuk solat,”

Sumber/ Kredit :M.star/mk/achikdia

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :  https://bartasangbad.site/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*