Gara2 ‘C0ntent’ TIkT0k, Kantoi Tinggal Sebumbung Dgn Yasmin Hani? Pelakon Alif Hadi Jelaskan Perkara Sebenar

HANYA kerana satu content di media s0sial, pelakon Alif Hadi ditvduh sudah berkahwin tanpa pengetahuan umum dengan aktres Yasmin Hani. Bukan itu sahaja, ada juga melemparkan tudvhan kononnya pasangan itu kini tingg4l sebumbung meskipun belum mempunyai sebarang ikatan yang sah. Menjawab tudvhan berkenaan, Alif atau Muhammad Alif Abdul Hadi, 34, berkata, dia tidak dapat mengelak pemikiran negatif sesetengah pihak walaupun video yang dimuat naik sekadar hiburan.

“Komen yang diberikan itu sebenarnya mencerminkan diri seseorang. Kalau dia hanya melihat perkara negatif, maka burvklah ia. “Video tersebut hanya sekadar hiburan. Jika orang lain boleh anggap ia menghiburkan, kenapa ada yang berfikiran negatif?,” katanya kepada mStar. Terdahulu, Alif memuat naik video memperlihatkan dia bersama anak Yasmin iaitu Eissa Elzander seolah-olah mereka tinggal bersama.

Dalam video tersebut memperlihatkan Alif ingin menutup pintu peti ais namun seperti disekat oleh sesuatu. Namun apabila dia memandang ke bawah, rupa-rupanya Eissa berada di situ sebelum berlari sambil mengusap kepalanya. “Bila kau dah terbiasa membvjang,” tulisnya pada bahagian kapsyen video itu. Menerusi ruangan komen video berkenaan, netizen menasihati aktor itu agar tidak membuat c0ntent sedemikian kerana ia mengvndang fitn4h.

Enggan memanjangkan cerita, Alif menafikan tuduhan dibuat ke atas dirinya mahupun Yasmin. Alif berkata, dia juga sedar segala tindakannya akan terus menjadi perhatian ramai dan pasti akan ada pihak beranggap burvk tentang mereka. “Kalau saya hendak lawan segala komen pun tiada gunanya. Biarkan. Semua ini diluar kawalan kami. Buat apa sekali pun, ada sahaja yang tak kena,” jelasnya.

Alif turut menegaskan dia dan Yasmin masih belum berkahwin seperti did4kwa dan tidak akan menyembunyikan perkara itu sekiranya mereka mengambil keputusan mendirikan rumah tangga kel4k. Kata Alif, dia juga sudah bersedia untuk memperisterikan Yasmin dalam masa terdekat. “Jika segalanya dipermudahkan dan tiada sebarang halangan, saya sedia melangkah ke fasa perkahwinan. Tak elok juga sering keluar bersama kalau belum berkahwin.

“Syukur hubungan dengan anak-anak Yasmin pun semakin baik. Dalam hubungan kami ini, penerimaan anak-anak sangat penting,” jelasnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alif Hadi (@alifhadi)


Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*