[VIDEO] Guna Alasan T4kut Bini, Netizen Puji Cara Jep Jaga Batas Masa Berlakon

Sebut sahaja nama Jep Sepahtu, memang ramai yang cukup senang dengan personaliti pelawak popular ini. Memiliki bakat lawak yang semulajadi, penampilannya di dalam Sepahtu Reunion Live sentiasa ditunggu-tunggu oleh penonton pada setiap minggu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sari Yanti (@sariyanti)


Selain daripada kemahirannya membuat kelakar, ramai yang turut memuji pelawak itu yang selalu dilihat cuba menjaga batasnya semasa berlakon. Kebiasaannya, pentas Sepahtu Reunion Live yang disiarkan secara langsung itu akan mempunyai pelakon jemputan di mana selalunya adalah pelakon wanita.

Namun apa yang mencvri tumpuan ramai ialah gelagat Jep yang sedaya upaya menjaga batasnya dan mengelakkan dari bersentuhan. Walaupun pelawak itu sering menggunakan alasan ‘takut bini’ tetapi ramai yang menganggap itu hanyalah cara Jep mengelakkan diri dari melakonkan babak bersentuhan dengan pelakon wanita yang lain.

VIDEO: 

@anakpokyi Suami Mithali. 💕. #fyp #foryoupage #jeptapan #jepsepahtu #sepahtureunion #lawak #xyzbca ♬ Buah Hati – Armada


Buktinya dapat dilihat menerusi sebuah video yang tular memaparkan gelagat Jep yang cuba sedaya upaya menjaga batas pergaulannya semasa berlakon di Sepahtu Reunion Live. Malah video tersebut turut menerima hampir empat juta tontonan sebaik sahaja ianya dimuat naik.

Meninjau di ruangan komen, kebanyakan netizen turut sama memuji tindakan Jep yang cuba menjaga hati dan perasaan isterinya, Sari Yanti. Dalam masa yang sama, netizen menganggap Jep antara contoh terbaik yang boleh diikuti oleh pelawak lain semasa melakonkan sketsa lawak.

“Bukan takut bini tapi jaga adab sebagai suami orang, hati isteri wajib dia jaga…”

jep

“Kelakar tapi kan Jep dah tunjuk dia tak nak dipegang, kenapa ada yang still pegang.”

sepahtu

“Comelnya first time tengok lelaki yang takut dipegang.”

komen

“Nampak dia jaga sangat batas.”

tik tok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*