[VIDEO] “Senang je mereka berkawan” – Gelagat anak2 syurga pertama kali jumpa cvri tumpuan ramai

Insan istimewa merupakan insan yang wajar dipuji kerana insan instimewa ini mempunyai hati yang suci. Mereka semua tidak ada sifat yang tidak baik tetapi sifat yang baik dan terpuji sahaja.

Ramai yang tidak tahu yang insan istimewa seperti yang ada peny4kit “D0wn Sindr0m” ini sebenarnya insan yang sangat baik dan mereka yang ada peny4kit ini selalunya sangat ramah dan mudah mesra bila jumpa.

Persis juga insan istimewa ini yang berjumpa dengan seseorang di kedai makan yang mempunyai peny4kit “sindr0m d0wn” sama sepertinya. Pertama kali berjumpa terus mesra seperti kawan lama.

Sememangnya semua orang yang mempunyai penyakit itu mempunyai rupa paras yang sama walaupun berlainan warna kulit dan agama. Tetapi apabila mereka berjumpa dengan orang seperti mereka, mereka menjadi cepat mesra dan boleh bersembang seperti kawan baik.

Video:

@madaammraa Bila dua2 si gendut berjumpa kembar auto jadi kawan 🤣🤣 #downsyndrome #fy #fypシ #esekali #fypdongggggggg #fypシ゚viral #tiktokmalaysia #tiktokviral #anaksyurga #anakistimewa #videoviral #erafm #eraje ♬ Si Gendut – Agus Gobang


Apabila diterjah ke ruangan komen, ramai warganet yang terharu melihat mereka berdua boleh bersembang tawa seperti kawan lama.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.tiktok.com/@madaammraa

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*