SeIepas Mendengar Sesi lnterview Puteri Balqis, Azhar SuIaiman Tervs MeIent1ng Beri 6 Sebab Kanapa

Pelakon Azhar Sulaiman terpanggil untuk memberikan pendapat susulan temu bual di sebuah sesi podcast menerusi saluran YouTube membabitkan bintang remaja, Puteri Balqis Ashikin baru-baru ini.

Pandangan tersebut dilakukan Azhar selepas mengikuti sesi berkenaan apabila ditunjukkan oleh kenalannya.

Bagaimanapun aktor senior itu memilih untuk tidak terus ikuti lanjut

Malah bagi Azhar, dia secara kolektif memberikan beberapa perkara yang difikirkannya setakat apa yang diikuti iaitu:-

Meninjau ke ruangan komen, para pengikutnya di Instagram ada yang bersetuju dengan pendapat peribadi daripada pelakon yang turut mempunyai anak remaja itu selain memberikan reaksi tersendiri.

Pelakon Azhar Sulaiman terpanggil untuk memberikan pendapat susulan temu bual di sebuah sesi podcast menerusi saluran YouTube membabitkan bintang remaja, Puteri Balqis Ashikin baru-baru ini.

Terdahulu selain sesi temu bual tersebut yang mencetuskan pelbagai reaksi, penampilan Puteri Balqis yang didakwa tidak sesuai dengan usia awal remajanya turut menjadi perhatian sebelum ini di kalangan wargamaya.

Menurut Puteri Balqis, ayahnya seorang yang suka menonton filem luc4h

Pernah suatu masa ketika di restoran, ayahnya membuka video luc4h di hadapan rakan-rakan seolah menonton ‘kartun’.

Lebih teruk, Balqis mendakwa ayahnya melakukan perbuatan on4ni di hadapannya dan ibu tatkala berada di rumah mahupun ketika mereka berada di dalam kereta.

Pasal pukul tu benda tu memang stick dengan Aqish. Bila lepak kedai mamak waktu nak tutup, dia akan buka p0 rn kuat-kuat. Dia ajak Aqish tengok sekali. Masa tu umur Aqish lima tahun. Kalau saya masuk tandas, dia akan terus masuk.

Orang tak tahu dia ra4ba dan ci vm saya. Dia pernah cangkung dan r4ba saya. Menerusi pendedahan Balqis, rata-rata warganet terkejut dan tidak menyangka remaja ini pernah melalui pengalaman yang ‘gel4p’ ketika usianya masuk muda.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen berasa simpati atas apa yang telah dilalui oleh ibu serta gadis terbabit dan dalam pada itu, warganet juga berharap agar orang ramai untuk tidak lagi menjatuhkan hukuman sesuka hati kepada dua beranak itu selepas Aqish menceritakan hal sebenar ini.

Sebelum ini, kisah Aqish pernah menjadi perhatian kerana melalui kehidupan sukar bersama ibunya Norashikin Mohd. Aziz sehingga kehidupan mereka dipaparkan dalam program Bersamamu terbitan TV3.

Wallahi Tak Terniat Nak Buat’-Selepas Pendedahan, Ini Tindakan Ayah Puteri Balqis Yg Mengejutkan Ramai

Sebelum ini, Pelakon Puteri Balqis atau lebih mesra disapa sebagai Aqish mendedahkan bahawa dirinya pernah menjadi mangsa gangguan seksual ayah kandungnya sendiri. Pengakuan tersebut secara tidak langsung mengejutkan orang ramai kerana tidak menyangka pelakon itu pernah melalui ‘detik hitam’ ketika usianya masih kecil.

Ayah Puteri Balqis buat laporan polis?

Menerusi satu ciapan pengguna di Twitter dikenali sebagai Kamal Aziz, memaparkan foto tangkap layar perbualan dia bersama seorang individu dipercayai ayah kepada Puteri Balqis.

Amekaw kepada yang Retweet dan sebar fitnah pasal bapa Balqish. Ni perbualan aku dengan bapa budak 15 tahun tu.

Di dalam tangkap layar tersebut, lelaki yang disapa sebagai GG menyatakan bahawa dia telah membuat laporan polis berhubung isu terbabit, namun enggan mendedahkan lokasi balai polis tersebut.

Sorry uncle tak boleh nak dedahkan balai mana dan sebagainya tapi memang dah buat laporan polis.

Dedahnya lagi, dia masih waras dan mengakui tidak pernah terfikir untuk membuat perbuatan terkutuk itu terhadap anaknya.

GG masih waras dan wallahi memang tak terniat atau terfikir GG nak buat dan katakan benda-benda keji itu.

Allah Yang Maha Mengetahui segalanya

Puteri Balqis dedah jadi mngsa gangguan seksu4l ahli keluarga rapat

Terdahulu Nama pelakon remaja, Puteri Balqis sekali lagi menarik perhatian selepas satu pendedahan berani menjadi mngsa g4ngguan seksu4l ahli keluarga rapatnya sendiri seawal usia lima tahun.

Perkara itu didedahkan menerusi temu bual bersama saluran YouTube Bros Gang TV.

Dalam pada itu, Aqish turut memaklumkan bahawa ibunya selalu berpesan untuk berdiam agar situasi tidak diketahui orang luar.

Hal ini kerana, agak sukar untuk Aqish meyakinkan orang luar mengenai penderitaan yang dialami mereka.

Menerusi ruangan komen, rata-rata netizen sudah menjangkakan pasti ada sesuatu yang tak kena dengan remaja itu kerana penampilan dan perilakunya yang dilihat sangat berlainan berbanding ketika masih kecil.

Malah netizen turut bersedih dan mula faham perubahan yang berlaku dalam diri Aqish selepas mengetahui penderitaan yang dialami pelakon itu sejak sekian lama.

“Dah agak. Adik Aqish budak baik. Mesti ada sesuatu yang tidak kena. Betullah,” kata seorang netizen.

Sementara itu, Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Rina Mohd. Harun dalam responsnya bersedia untuk memanggil Aqish jika ada laporan dibuat.

Kata Rina, setakat ini belum ada laporan rasmi diterima daripada pihaknya dan beliau juga baru mengetahui tentang perkara tersebut menerusi media.

Ujar Rina, jika betul berlaku pihaknya akan memanggil Aqish serta pelaku untuk disiasat serta tidak teragak-agak ambil tindakan tegas di bawah Akta Kanak-Kanak 2001.

Sejak akhir-akhir ini, Puteri Balqis menjadi bualan hangat dalam kalangan netizen kerana dia menggayakan imej yang seksi dalam media sosial.

Meskipun begitu, pelakon yang pernah membintangi filem KL Special Force itu dilihat menjawab pelbagai tohmahan yang dilemparkan kepadanya dengan penuh tenang dan matang.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :MH/Gempak/achikdia.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*