“Siapa lra Kazar Bagi u..?” Ditnya s0alan secara tibe2, Jawap Puteri Sarah mendapat pujian Ramai

 

Bersama temubual, Puteri Sarah berkongsikan `sisi gelap’ lain yang dialaminya sepanjang bergelut dengan dugaan berat itu. Tangisannya tidak dapat ditahan apabila mengimbau memori pahit bagaimana dia secara tidak sengaja berkasar kepada anak sulungnya, Syaikhul Islam. Gara-gara terkena tempias stress ibunya, si kecil itu yang belum mengerti apa-apa sesekali terasa seperti tidak lagi disayangi. “bukan sengaja, Saya tak sedar sebab banyak sangat masalah dalam kepala saya.”

“Saya tersentap saya tak boleh buat macam ni pada anak saya. Itu pertama dan terakhir saya pukul anak saya. “Bila mak saya dan mertua datang tanya kenapa saya kurus, masa tu saya tak nak cakap apa apa. “Saya kata saya diet. Bila ada benda sikit yang trigger saya akan jadi outburst. Saya selalu menjerit dekat Syaikhul,” ujarnya. Saya rasa saya tak cantik, sangat buruk sampai saya down sangat

Bukan sahaja emosi.

Kesihatannya turut terjejas sehingga tidak mampu memberikan susu badan kepada Sumayyah sampai usia 2 tahun.Puteri Sarah akui suatu ketika dahulu dirinya sangat berkeyakinan tinggi. Namun ujian kehadiran orang ketiga dalam perkahwinannya bersama suami cukup mengubah segala-galanya. “Saya tak pernah cakap semua ni. Paling saya sedih saya hanya boleh susukan Sumayyah, enam bulan saja sebab saya stres susu badan tak boleh keluar.

“Bukan mudah bagi saya, padahal saya nak menyusukan anak saya sampai 2 tahun tapi sebab saya stres susu saya tak boleh keluar. Demi Allah, saya tiada konfiden dekat diri sendiri. Saya rasa saya tak cantik, sangat buruk sampai saya down sangat. Saya tak jags diri saya sampai satu tahap, berat saya menurun sehingga 47 kg. Saya sangat kurus kering ibaratkan macam batang mop, macam Skeleton.

Soalan terakhir…Siapakah Ira Kazar bagi you?

Dalam soalan terakhir, pengacara sempat. bertanyakan siapakah sosok Ira Kazar daripada kaca mata seorang Puteri Sarah. Bagaimanapun, pelakon drama `Ayat Dari Langit’ itu mengunci mulut dan tidak memberikan jawapan lanjut. Sumber Pnews.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :https://www.aud1r8.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*