Lepas Kisah Hidup Viral, Nama Puteri Balqis Did4kwa Digvgurkan Drama TV?

Sejak akhir-akhir nama pelakon remaja, Puteri Balqish menjadi buah mulut ramai. Ianya terjadi selepas Puteri Balqis atau lebih mesra dengan panggilan Aqish mendedahkan apa yang dilaluinya di zaman kanak-kanak membesar bersama seorang bapa ‘toksik’.

Pendedahan Aqish ini dibuat ketika sesi temubual bersama Youtuber Bros Gang TV. Ramai juga yang terkejut dan tidak menyangka apa yang dilalui pelakon ini ketika membesar sangat perih dan sukar diterima dek akal.

Bagaimanapun terbaharu, satu laporan mengatakan nama Puteri Balqis digugurkan dari penggambaran drama untuk siaran sebuah stesen televisyen kerana kes yang sedang tular ini. Menerusi laporan itu, berita ini diberitahu oleh ibu Puteri Balqis sendiri iaitu Norashikin Mohd Aziz atau lebih mesra dengan panggilan Ashikin.

“Sedih untuk beritahu, tawaran kerja untuk sebuah stesen televisyen swasta sebanyak 14 episod ditarik balik. Biasalah kes tengah viral,” Katanya dia sangat bimbang bila memikirkan masa depan kerjaya seni Aqish.

@azrilradzijer Dah lah diagnosed PTSD, job pulak kene tarik.. Have some humanity la.. Dia pun layak utk cari pendapatan demi kehidupan dia.. #aqish #puteribalqis #duniakejam #manusia #penindasan #anak #keluarga #learnontiktok #belajardaritiktok ♬ 原声 – Chujiu999 – 初九

Di ruangan komen, rata-rata warganet meluahkan kata-kata sokongan kepada Puteri Balqis untuk berdepan dengan cabaran yang sedang dia dan ibunya lalui kini.

“Sedihnya Ya Allah. Kejam sungguh dunia”

Screenshot at Sep 08 17-32-19

“Kesian dia.. Dia pernah cakap ‘saya kena kerja jugak. Tak kan nak harapkan orang. Nanti susah masuk bersamamu netizen marah pula’.. Ni dia nak keja buat macam tu pulak”

Screenshot at Sep 08 17-32-06

“Tak faham aku. Dia mangsa dia kena tarik job…Common la stesen penyiaran”

Nama Puteri Balqis 2

“Ni la orang kita. Kalau orang West depa mesti lagi tolong bagi semangat untuk move forward”

Nama Puteri Balqis 1

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*