B1su! Pek4k! Tak Sangka di Usia Emas Ini Takdir Hidup Edika Yusuf

Memperlihatkan aks1 anak bujangnya sebagai chef dalam sebuah video, ruangan komen Instagram pelakon tampan Edika Yusof dibanjiir komen-komen nak4l daripada netizen.

Anak keduanya, Fardeen Nasrulhaq menyediakan maskaan sambal udang petai dalam keadaan tidak berbaju dan hanya memakai apron.

Mempunyai wajah yang kacak seperti bapanya, video tersebut pantas menarik perhatian net1zen termasuk rakan artis.

Sekadar info, Edika sebelum ini pernah hilang seketika dari radar dunia hiburan sebagai pelak0n kerana memberi tumpuan untuk menjaga isterinya, Nur Hidayah Yusri.

Sump4h setia pelakon kacak ini terhadap isterinya tidak pernah dipersia-siakan biarpun sering kali dig0da wanita lain , hatinya sedikit pun tidak tergug4t.

Seperti diketahui siapa mampu menolak kehebatan Edika suatu ketika dulu bukan sahaja memiliki wajah tampan yang menjadi kegila4n ramai wanita malah menyusuri populariti dengan filem yang menaikkan namanya.

Akuinya sebaik ijab kabul dilafazkan dengan pasangannya, dirinya bertanggungjawab sebagai suami. Namun hidupnya diuj1 ketika Nur Hidayah melahirkan cahaya mata kedua apabila menghid4p peny4kit menigitis hingga menyebabkannnya k0ma, bisv, hilang deria pendengaran selama setahun diikuti lumpuh separuh badan.

Edika tidak sesekali meninggalkan isterinya malah terus setia disisinya hingga mampu mempertahankan bahtera rumahtangganya yang dibina selama 19 tahun.

Kesetiaan Edika terhadap isterinya membuatkan ramai yang mengagumi sikapnya itu. Wajah tampan yang dimiliki membuatkan pelakon itu kerap dibandingkan dengan selebriti yang suka bersikap cur4ng.

Bagaimanapun, bapa kepada 3 cahaya mata itu mengakui kurang selesa apabila dirinya kerap dijadikan bahan perbandingan.

Sejak hidup sebumbung dengan isteri tercinta, Edika mendedahkan dia tidak pernah menyorokkan sebarang rahs1a daripada pengetahuan pasangannya malah menurutnya dia tidak pernah menghalang isteri memeriksa telefon bimbit kerana tiada rahs1a yang disembvnyikan.

Untuk info, Edika mempunyai dua orang anak hasil pernikahannya dengan isteri dan seorang anak tiri iaitu Fardeen Nasrulhaq, Fereena Nurulhaq dan Nazirul Afiq. Isterinya mengalami lumpvh dari bahagian dada hingga ke bawah selepas melahirkan anak kedua mereka.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :Youtube

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*