“Sampai Tua Tetap Hensem” – Kekal ‘Maintain’ Walaupun Sudah Berusia, Tak Sangka Ini Umur Sebenar Drummer Dewa19! –

Konsert kumpulan popular Indonesia, Dewa19 yang berlangsung dua hari berturut-turut ternyata mencipta momen manis buat seluruh peminatnya di Malaysia.

Malah, selain vokalisnya, pemain drum kumpulan itu juga antara yang paling mencvri perhatian rata-rata lebih 8,000 peminat yang hadir pada malam akhir konsert tersebut yang berlangsung pada Ahad.

Menerusi perkongsian video pendek oleh seorang pengguna TikTok yang dikenali sebagai @annabelleeee, beliau memaklumkan terkejvt apabila video yang dikongsikannya itu mencvri perhatian warganet yang lain.

Bahkan, rakaman paparan skrin yang memperlihatkan pemain drum Dewa 19 iaitu, Tyo Nugros memberikan senyuman kepada penonton sewaktu mengetvk drum membuatkan ramai peminat ‘h1steri4’.

VIDEO 1:

Namun, siapa sangka, di sebalik ketampanan beliau, ramai peminat yang tidak menyangka bahawa, Tyo sebenarnya sudah menginj4k usia 52 tahun pada Disember ini.

Sementara itu, dalam satu perkongsian lain pula, Tyo juga dilihat sempat memb4ling stick drum kepada peminat sehingga membuatkan ramai yang berasa teruja dan menyifatkan mereka yang dapat ‘ole-ole’ tersebut sebagai orang yang sangat bertuah.

VIDEO 2:

KOMEN:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Xtra,com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*