Polis Thai dapt menyerbv rumah svspek yang cuIik usahawan dan ini apa yang terjadi

Polis Thailand melancarkan operasi bagi mengesan ejen jualan kosmetik yang dicvlik sekumpulan lelaki dari kediamannya di Kampung Semat Jal, Tumpat, petang Selasa lalu.

Sumber pihak berkuasa Thailand memaklumkan, pihaknya turut membuat serbvan di sebuah rumah di pinggir Sungai Golok, di sini (Takbai) susulan mendapat maklumat kediaman itu dihuni oleh salah seorang svspek, semalam.

Bagaimanapun katanya, ketika serbvan dilakukan, kediaman terbabit kosong dan operasi akan dilakukan secara berterusan.

“Operasi mengesan m4ngsa akan diteruskan lagi berpandukan maklumat yang diterima daripada pihak berkuasa Malaysia (Kelantan).

“Sebarang maklumat yang berkaitan akan disalurkan dari semasa ke semasa. Kita akan membantu mengesan m4ngsa yang dikatakan di bawa lari ke sini,” katanya ketika dihubungi.

Foto Hiasan

Dalam kej4dian jam 5.10 petang Selasa lalu, m4ngsa dilarikan sekumpulan lelaki dari kediamannya di Kampung Semat Jal, Wakaf Bharu, di sini.

Wanita itu dilarikan dengan menaiki kereta jenis Toyota Vios dan terdapat penduduk memaklumkan melihat m4ngsa dibawa menaiki bot ke Thailand, sebelum kereta terbabit ditemui jam 10 malam hari sama di Kampung Kuala Jambu.

S1asatan awal pihak polis mendapati suami kepada m4ngsa terbabit dalam aktiviti penyelvdupan d4d4h dan polis sudah men4han tiga individu termasuk suami m4ngsa dan seorang wanita berusia 35 hingga 47 tahun semalam bagi membantu s1asatan.

Sumber: Metro

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :  https://www.ceritanetizen.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*