Pernah J4di Isteri Perkahwinan Kedua Arw4h Aman Shah, Begini Kehidvpan Skrng Bek4s Isteri Kedua..

“Hubungan arw4h dan ibu, Alhamdulillah baik-baik sahaja. Sehingga saat ini, ibu tidak pernah berkahwin lain. “Apa yang saya tahu, arw4h adalah cinta pertama dan hanya satu-satunya lelaki dicintai ibu. “Banyak hikmah di sebalik pertemuan ini, segala-galanya sudah Allah atur. Hubungan kami semakin akrab,” katanya kepada BH Online. bersama vokalis kumpulan duo, The Queens dari Singapura, Farah Diba Abdul Aziz.

Ketika menyertai program hiburan, Pusparama di Singapura, arw4h bertindak sebagai hos dan jatuh cinta pandang pertama kepada Farah Diba yang turut membuat persembahan. Setahun berkenalan, Farah Diba berasal dari Bedok, Singapura ditunangkan bersama arw4h pada usia 14 tahun. Mereka bercinta selama enam tahun dan akhirnya, Aman Shah dan Farah Diba bersanding di Bedok Tampines, Singapura selepas bernikah g4ntung di Jelebu, Negeri Sembilan pada 1980-an.

.”Hubungan saya dan arw4h kembali rapat sejak 2019. Namun, kami tidak sempat bertemu selepas penularan pand3mik tidak lama kemudian. “Selalunya, kami hanya berbual menerusi panggilan video, tetapi saya tak puas. Alhamdulillah, arw4h hadir pada majlis pertunangan saya. Katanya, dia dan arw4h banyak berkongsi cerita, apatah lagi, mengejar impian sama bergelar anak seni.

“Kami berkongsi impian sama. Saya suka menyanyi dan berlakon seperti arw4h. “Mulanya, arw4h agak blmbang sekiranya saya tidak boleh menempuh hidup sebagai anak seni. Ini disebabkan arw4h sendiri melalui banyak kisah baik dan burvk sepanjang bergelar artis. “Bagaimanapun, saya dapat membuktikan boleh menjaga diri Afrah menambah, arwah juga menitipkan banyak nasihat buatnya.

“Arw4h menyokong kerjaya seni, malah, kami merancang berkolaborasi menerusi lagu Kepulangan Yang Di Nanti apabila saya memasuki pasaran di Malaysia. “Namun, nampaknya tidak sempat. Saya akan selalu ingat pesanan arw4h agar pandai menjaga diri, jangan memaIukan keluarga dan sentiasa menjadi manusia baik. “Saya tahu dunia glamor boleh mengubah manusia, tetapi pesanan arw4h menjadi panduan hidup saya.

 

Sumber :Nt

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:http://www.mediakita.dnq.news/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*