Selamba Pegang Janggut Uai Lepas Salam, Terus Kena Jel1ng Dengan ‘Bodyguard’

Dek kerana terlalu teruja dapat berjumpa penceramah bebas terkenal iaitu Ustaz Azhar Idrus atau lebih mesra dipanggil UAI, seorang lelaki dengan selamba memegang janggut pendakwah tersebut selepas bersalaman dengannya.

Terus kena pandangan taj4m

Situasi itu dikongsikan menerusi video yang dimuat naik di TikTok selepas selesai sesi ceramah bersama UAI di sebuah masjid. Orang ramai yang hadir ke majlis tersebut tidak mahu melepaskan peluang untuk bersalaman dengan UAI sebelum datang seorang lelaki yang bertindak memegang janggut.

Tindakan spontan lelaki tersebut kemudiannya mendapat perhatian pegawai pengiring yang bertugas pada waktu itu. Walau bagaimanapun tidak dapat dipastikan apa ‘nasib’ lelaki tersebut.

Video:

@fyfadhaus Hahahahahah selamba dia je pegang janggut UAI😂 #UAI #taiping #fyp ♬ bunyi asal – FyfaDhaus

Komen Netizen:

 

Manakala di bahagian komen pula, ramai yang mengganggap ins1den mencuit hati itu sebagai sesuatu yang di luar jangkaan kerana tidak menyangkakan pegawai pengiring akan memandang lelaki tersebut dengan jel1ngan taj4m sehingga dia beredar dari kawasan masjid.

Nanti ada lah orang tanya dalam kuliah UAI , rasa macam mana bila orang pegang janggut ustaz.

Berapa lama lah agaknya simpan geram tu haa. Muka puas betul dapat pegang lepas salam ustaz eh.

Bukan itu saja, tak ketinggalan juga yang memuji sifat ‘sempoi’ UAI kerana tidak kisah janggutnya dipegang malah dia terus bersalaman dengan tetamu yang lain sebelum bergerak pulang dari masjid selepas selesai sesi ceramah.

 

Sumber: TikTok @fyfadhaus

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://ohbulan.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*