“Kita Yg Senyum Sorang2 Tgk..” – Yusuf Bahrin Kongsi ‘Moment Sweet’ Dgn Zizi Kirana Sempena ‘First Anniversary’

Menerusi satu perkongsian video yang dikongsikan oleh pemilik akaun Instagram Yusuf_Bahrin. Beliau yang berkongsi mengenai ‘moment sweet’nya bersama dengan isterinya, Zizi Kirana sempena genap setahun perkahwinan mereka.

Isterinya Zizi Kirana atau Nur Fazelah @ Zizie Mad Tahil ialah seorang penyanyi wanita Malaysia. Beliau merupakan bekas peserta Akademi Fantasia pada 2009. Selain itu, beliau juga menyertai rancangan televisyen realiti Indonesia, D’Academy Asia musim kedua di mana beliau mewakili Malaysia.

Beliau bersama dengan isterinya mendirikan rumah tangga pada 19 September tahun lalu. Beliau juga turut meluahkan rasa syukur kerana dapat melayari bahtera perkahwinannya bersama dengan Zizi Kirana dengan baik dan bahagia.

“Alhamdulillah atas segala Nikmat dan Ujian yg Kau berikan kepada kami ya Allah. Moga kita sentiasa didalam lindungan Rahmat Allah SWT. Happy 1 year anniversary wifey. More to come in syaa Allah”, – Tulisnya di caption video tersebut.

Meninjau di ruangan komen juga, rata-rata daripada peminatnya turut mendoakan kesejahteraan rumah tangga pasangan selebriti itu dan menitipkan doa supaya mereka terus kekal dan bahagia.

“Alooo suweettt, Happy Anniversary ya ukhti , moga kekal bahagia hingga ke syura Allah”.

“Happy Anniversary Kak Nur and Abg Yusuf! May your marriage fill with endless happiness & bawah lindunganNya dunia akhirat”.

“Hehehehhee cuteenyaa korang! semoga bahagiaa sentiasaaa”, – Komen pengikutnya.

Lihat klip video dibawah:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Yusuf Bahrin (@yusuf_bahrin)


Pelbagai komen diberikan seperti:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Cepatberita dan Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*