Rakaman Video Dir4suk TuIar, Ramai Doakan Fizz Fairuz Dipermudahkan Urusan!

Fizz Fairuz adalah salah seorang pelakon popular dan berbakat besar. Bukan hanya bergel4r pelakon filem, dia juga antara yang sering muncul dalam drama TV dalam pelbagai karakter.

Berilah apa juga watak padanya, pasti dapat dibawakan dengan baik sekali. Malah baru-baru ini satu video dengan paparan pelakon lelaki tersebut telah menjadi perhatian ramai. Manakan tidak, dalam rakaman itu kelihatan Fizz Fairuz dir4suk ‘sesuatu’ membuatkan ramai terk3jut.

Di awal rakaman kelihatan Fizz Fairuz sedang duduk di sudut ruang berhampiran tangga sambil memerhati taj4m. Datang seorang lelaki nampak macam ustaz cuba ‘berinteraksi’ dan pelakon ini mula menj3rit seolah sedang kes4kitan.

Berikut adalah perkongsian video Fizz Fairuz dir4suk tul4r dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun muslimsejati74:

VIDEO:

Melihatkan video Fizz Fairuz dirasuk ini nampak macam situasi sebenar yang berlaku. Namun tidak dapat dipastikan kes4hihannya. Ini kerana di ruangan komen, ramai yang bertanyakan adakah Fizz Fairuz kena r4suk betul-betul?

Pemilik video ini hanya menjawab dengan minta orang ramai untuk menantikan telefilem yang dibintangi Fizz Fairuz berjudul Sahabat Pend0sa yang ditayangkan di Awesome TV hari ini.

Mungkin ini hanyalah lakonan, tapi nampak memang macam kejadian sebenar. Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen:

KOMEN NETIZEN:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*