[VIDEO] “Habis semua kena kac4u dengan jep” – Seronoknya jugak kalau dpt rakan sekerja mcm ni kan mood kerja pun okay

Nama yang tidak asing lagi dalam dunia pelawak dan lakonan ini iaitu Jep Sepahtu, lawak dan lakonannya yang bersahaja dalam menyampaikan lawak itu membuatkan sesiapa juga tergelak.

Terkenal jugak dalam kalangan rakan- rakan lawaknya yang beliau suka menyakat, jep selalu meny4kat rakan- rakan artis dengan pelbagai permainan dan acara yang menghiburkan mereka.

Sama la jugak dengan sesi meny4kat kepada pelakon Siti Elizad yang telah dilakukan iaitu dengan menyembunyikan beg tangannya yang diletakkan pada suatu tempat di sebuah tempat letak kereta.

Menurut Jep, dulu sewaktu masih kecil, memang dia selalu bermain sembunyi barang di suatu tempat. Cuma bezanya , kali ini jep meny4kat semua rakan- rakan artis yang satu tempat kerja dengannya.

Video:

@sinar_my Nakal nya Jep ni! Habis semua kena kacau dengan dia hari ni. Elizad Rahim Angah semua jadi mangsa! 😂😂 #PagiDiSINAR ♬ original sound – SINAR


Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang teringat kenangan lama apabila melihat usikan jep itu dan ramai yang memuji rakan artis yang juga satu kepala dengannya.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.tiktok.com/@sinar_my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*