“Belvm bermadu lagi & takkan terjadi dalam hidvp saya..” Puteri Sarah

Kali pertama menjayakan pementasan teater, pelakon Puteri Sarah Liyana menafikan watak Bibi yang dilakonkan mempunyai kaitan dalam kehidupannya.

Menurut laporan Harian Metro,  jalan cerita dalam Teater Maduku Terpaling Kalut itu memaparkan watak Bibi bermadu dan tidak akan terjadi dalam kehidupan sebenarnya.


“Watak Bibi tidak ada kaitan langsung dengan situasi rumah tangga saya sekarang. Ia belum lagi dan takkan terjadi pada saya,” kata pelakon berusia 37 tahun itu.

Ia berikutan konflik rumah tangga dibina Sarah bersama suami yang juga pengarah popular, Syamsul Yusof didakwa menerima gangguan daripada orang ketiga.

Sementara itu, bercerita mengenai teater tersebut, pelakon drama Sabarlah Duhai Hati itu cuba membuktikan skill lakonannya yang bukan sekadar bergantung pada rupa semata-mata.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Puteri Sarah Liyana Megat (@puterisarahliyana)


“Saya nak bagi yang terbaik. Selama ini orang cakap saya cantik tapi lakonan ‘okay okay saja’. Bagi saya tak.

“Saya nak buktikan kepada semua yang saya boleh berlakon. Insya-Allah saya sudah buktikan.

“Kalau dari segi emosi pula, saya memang ‘all out’ dan lepas geram. Tapi itu adalah watak Bibi. Kalau Puteri Sarah sebenar lain.

“Puteri Sarah dia buat apa yang dia buat sekarang yang mana bertindak dengan bijak dan menggunakan platform betul dengan saluran mahkamah,” ujarnya.


Sumber: Harian Metro (Sudirman Mohd Tahir) , Instagram Puteri Sarah

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:https://www.klmetro.pw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*