”Papa, Sy Dah Ready Utk Jadi Next Ceo Megah Holding” Video Tikt0k Anak Mustapha Kamal Cuit Hati Netizen

Pelakon senior yang sering muncul dalam pelbagai drama dengan membawa watak sebagai orang kaya atau seorang ahli perniagaan menyebabkan Mustapha Kamal antara wajah yang sering diingati peminat drama tempatan.

Antara panggilan popular terkini oleh peminat juga terhadap Mustapha Kamal adalah ‘papa’ apabila ia merupakan panggilan popularnya dalam drama yang memegang watak CEO Megah Holding. Pelakon senior ini juga membuatkan ramai netizen semakin meminatinya kerana sikap sporting yang melayan komen-komen seloroh daripada peminat dan di aplikasi TikTok juga banyak rakaman video yang menghiburkan daripada dirinya.

Baru-baru ini, video Mustapha Kamal bersama anak perempuannya ternyata turut mendapat perhatian ribuan pengguna platform tersebut apabila mereka merakam content video yang turut menghiburkan peminat.

Dalam pada itu, anak perempuan pelakon senior ini yang dikenali sebagai Salsabil Qur’ani turut mencvri tumpuan ramai apabila dia merakam video TikTok bersama dan di muat naiknya ini pula, dia ditinggalkan lebih 170,000 tanda suka serta ratusan komen.

VIDEO:

@salsabil.qurani @Mustapha Kamal ♬ h – yomommawashere


Perkongsian anak perempuan Mustapha Kamal itu bagaimanapun membuatkan ruangan komen dihujani dengan pelbagai seloroh oleh netizen yang seperti biasa bergurau dengan pelakon senior tersebut mengenai syarikat keluarga disamping ada juga yang terhibur membaca komen-komen yang ditinggalkan ini.

KOMEN NETIZEN:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*