“Selepas ini jngan harap nak ada b4bak sekali, tak kira lah kau ‘princess’ ke apa,” Mona Allen Mula Ded4h Perkara Ini

Beberapa bulan lalu, kec0h apabila pelakon Mona Allen mendkwa dia diceklk oleh rakan gandlngannya Iqram Dinzly ketika penggambaran drama Hati Yang Dikhi4nati.Terbaru, menurut lap0ran B00m!, pelakon berusia 37 tahun itu mended4hkan inslden tersebut berlaku ketika dia berbadan dua dengan kandungan berusia lima bulan.

Menerusi hantaran di InstaStory, Mona memuat naik sekeping gambar menglmbas semula m0men pertengk4ran tersebut sewaktu membawa watak maslng-maslng.

“Masa ni h4mil lima bulan. Kempls kan pervt mummy?,” tulis Mona atau nama sebenarnya Munna Hafiraneza Allen.Walau bagaimanapun, inslden terbabit hanya sekadar glmik dan kandvngan media soslal semata-mata bagi memprom0sikan drama 146 epis0d itu kepada orang ramai.Terdahulu, Mona melu4hkan rasa tidak pu4s hati kon0nnya Iqram telah bertlndak keterlalvan dengan menceklknya beberapa kali sehingga menyeb4bkan kesakltan.

“Apabila orang suruh berlakon, berlakon jelah, tak pyahlah kau buat betul-betul. Met0dlah sangat”.“Selepas ini jngan harap nak ada b4bak sekali, tak kira lah kau ‘princess’ ke apa,” luahnya di InstaStory.

Untuk makluman, Mona berkahwin dengan pelakon Pekin Ibrahim pada 7 Disember 2018 dan dikurniakan putera sulung bernama Petra Pekin pada sambutan kemerdekaan 31 Ogos lalu.

 

Sumber: slumber

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:https://www.klmetro.pw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*