Kongsi Video Shuk Sahar, Rossa Sera Dihujani Komen Netizen

Kisah rumah tangga pasangan, Shuk Sahar dan Rossa Sera pernah menjadi perhatian ramai di media sosial selepas hubungan mereka terpalit kontrov3rsi namun hubungan kedua-duannya dilihat semakin membaik.

Rossa Sera atau nama sebenarnya Rossalenah Natassyaih Asshaferah bagaimanapun baru-baru ini mengatakan mereka masih berbincang untuk berbaik semula. Sekadar info, pasangan ini berkahwin pada tahun 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan yang diberi nama Nur Qurratu Ain, 5, dan Nur Assyifatul Aimi, 2.

Rossa

Walau bagaimanapun, pasangan ini menerima reaksi baik oleh netizen namun kebanyakannya juga memberikan komen sebaliknya terhadap Rossa Sera. Pun begitu, terbaharu Rossa Sera menerusi ruangan akaun TikTok miliknya meraih ribuan perhatian warganet selepas dia memuat naik video Shuk Sahar.

Menerusi rakaman itu memaparkan dia membawa anak-anaknya untuk berjumpa dengan Shuk Sahar. “Kita boleh gagal jadi pasangan yang baik, tapi jangan gagal jadi parents yang terbaik.” Tulis Rossa Sera pula diruangan kapsyen selain rakaman video Shuk Sahar dikongsikan ini ditonton lebih 800,000 kali.

VIDEO:

@rossasalleh Kita boleh gagal jadi pasangan yang baik, tapi jangan gagal jadi parents yang terbaik💗 #fyp #fypシ ♬ Bebaskan Diriku Cover – ♪Dedy


Netizen bagaimanapun hadir meninggalkan pelbagai reaksi buat pasangan berkenaan apabila ada yang mengatakan Shuk Sahar boleh berubah dan meminta agar tidak menghentamnya lagi dan ada juga yang ingin mereka menjadi seperti pasangan Aliff Aziz dan Bella Astillah.

“Shuk boleh berubah, jangan kita asyik…”

Rossa

“Harap kembali bersama”

IMG_20221006_095552

“Jadilah seperti Rossa Sera dan Shuk…”

IMG_20221006_095612IMG_20221006_095635

“Respect you sis. Contoh yang baik”

IMG_20221006_095639Rossa

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*