“Yamuk pun boleh,” – [VIDEO] Gelagat Jebat Jayden ‘berleter’ buat ramai terhibur

Anak kepada Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila yang diberi nama Jebat Jayden ini sering sahaja mencvri perhatian ramai dengan gelagat comelnya. Apatah lagi anak kecil ini cukup bersahaja lagaknya biarpun dirinya dirakam oleh bapa dan ibunya yang rajin mengvsik ini.

Sebelum ini beberapa video telatah Jebat Jayden telah meraih tumpuan warganet. Dari sedang menyanyi, gaya berbual spontan dan sebagainya. Namun begitu, kali ini lain pula video yang dikongsikan di tiktok @noorkartini66.

Berdasarkan video yang tular di laman tiktok itu, Jebat Jayden dilihat sedang berbual dengan ibunya iaitu Noor Nabila.

Apa yang mencvri perhatian ialah celoteh Jebat Jayden yang membebel kerana ibunya difahamkan ingin mandi sungai. Walaupun apa yang disebut agak susah untuk difahami, namun kepetahannya bercakap rata-rata menarik minat netizen.

“Dia susah hati takut kita semua mandi sungai.. mcm2 benda dia ugut nak bagi kita semua takut,” tulis @noorkartini66 di ruangan kapsyen.

Video:

@noorkartini66 Dia susah hati takut kita semua mandi sungai.. mcm2 benda dia ugut nak bagi kita semua takut#fyp #fypシ ♬ original sound – Noor Kartini


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 123.2k tontonan, 7.5k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat Jebat Jayden.

Komen netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: tiktok @noorkartini66

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*