“Ah sudah ayah Sy4msul Yusof pun dah terj4ngkit dengan tiktok” Netizen

Seringkali diberikan atau mengambil watak yang ser1us dan sangat tegas, manakala orangnya pula memang sudah dikenali sebagai seorang yang bersikap tegas di dalam apa saja bicara. Namun apabila diminta untuk bertiktok menari dengan mengikut rentak dan beliau mahu pula mengikut apa yang dipinta membuatkan perkara itu tidak disangka-sangka oleh netizen semua.

Datuk Yusof Haslam, pengarah filem, penerbit dan juga produser yang terkenal dan memang namanya dikenali di seluruh Malaysia. Malah beliau juga seorang yang mempunyai tarikan serta beliau seorang yang mempunyai nama di bidang seni.

Beliau juga sudah mencipta nama sejak dari muda sehingga kini beliau hanya mengarah filem dan disebalik tabir saja. Memang banyak pengalaman mengenai drama dan filem.

Jadi beliau dipanggil untuk menjadi sifu yang tunjuk ajar dan memberikan pendapat serta sedikit ilmu untuk para  pelakon yang bakal membaharui dunia hiburan.

Diperkongsian ig tv3 itu dapat dilihat betapa sportingnya Datuk, malah Datuk menari ikut trend dan sebenarnya beliau seorang yang mudah ketawa dan bert0lak ansur.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by tv3malaysia (@tv3malaysia)


Beliau memang idola kepada semua artis yang berbakat berlakon, malah semua mengimpikan mahu bekerja dibawah syarikatnya. Lawak betul betul tengok beliau sporting sampaikan menari sebegitu rupa.

Ramailah yang berikan komen dek kerana mereka tidak menyangka dapat melihat Datuk yang seorang tegas malah gar4ng tapi rupanya bersikap lucu dan boleh melawak.

Memang ramai yang berikan komen dek kerana terhibur dan melihat sehingga habis video. Inilah antara komen yang mereka berikan. Antaranya Datuk pun sudah terjangk1t dem4m tiktok haha.

Meskipun Datuk bapa kepada Syamsul tetap beliau tidak pernah campur tangan urusan anaknya itu. Kini anaknya sudah mempunyai syarikat sendiri juga.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: ig tv3malaysia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*