“Netizen Malaysia tolong…”- Belum lagi ded4h wajah anak, ramai ‘backup’ Alieff dan isteri

Pada 31 Ogos lalu pasangan personaliti media sosial dan Youtuber, Alieff Irfan dan isteri, Bella dikurniakan sepasang cahaya mata iaitu bayi kembar yang diberi nama Ayla Malaiqa dan Ayden Maleeq. Rumah tangga pasangan yang juga sering menjadi sorotan ramai di media sosial ini semakin bahagia dengan kehadiran bayi kembar mereka itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alieff Irfan (@irfxn__)


Walau bagaimanapun, Bella atau nama sebenarnya Nur Nabilah Aliah menerusi sumber memberitahu bahawa dia dan suami buat masa ini memilih untuk belum lagi mendedahkan wajah anak mereka itu.

Alieff

Bella dan suami juga tidak mahu bayi kembar mereka yang baru berusia dua bulan menerima komen negatif netizen. ‘Bella minta maaf sebab belum tunjuk lagi wajah anak kepada semua sebab saya ada perasaan takut dan ada axienty serta bipolar, dekat social media tak semua orang suka kita atau benci.

‘Kadang kadang orang b3nci kita tapi takut dia buat perkara buruk dekat anak pula, kalau ikutkan saya nak kongsi dan bukannya kedekut… kalau jumpa dekat luar pun untuk tengok anak Bella dan Alieff tak ada masalah.’ Katanya menerusi mStar.

Alieff

Isteri kepada Alieff Irfan ini juga berkata biarlah bayi kembar mereka ini membesar dahulu dan akan mendedahkan kemudian. Dalam pada itu, Bella juga berharap keputusannya itu dihormati. Netizen di ruangan menerusi Instagram mStar bagaimanapun turut setuju dengan keputusannya pasangan berkenaan.

‘Kepada netizen Malaysia tolong jangan jadi busy body sibuk nak tengok…’

IMG_20221117_115221AlieffIMG_20221117_115357IMG_20221117_115428Alieff

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber :HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*