“Balik Rumah Aku Tak Tahu Kau Jadi Ape Dik” – Gelagat Budak Lelaki Penuh Lumpur Cvri Perhatian Ramai

Tidak dapat dinafikan kanak- kanak sangat suka meluangkan masa bersama kawan- kawan mereka. Pada masa itu sahaja mereka boleh meluangkan masa untuk melakukan aktiviti mereka bersama.

Terutama kanak-kanak lelaki, mereka mempunyai aktiviti mereka seperti bermain bola sepak tetapi bagi yang berada di luar bandar, mandi sungai dan mandi lumpur salah satu aktiviti kegemaran mereka.

Sebuah rakaman video telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok apabila ianya memaparkan seorang kanak- kanak lelaki yang sedang menaiki sebuah basikal tetapi dengan badannya yang dipenuhi oleh lumpur dan juga sambil memegang satu bungkus maggi.

Detik itu berjaya dirakam oleh pemilik video berkenaan dan memuatnaik di laman aplikasi Tik Tok sehingga menjadi tular. Menurut kanak- kanak itu, ibunya menyuruhnya membeli sebungkus maggi apabila ditanya hendak ke mana dengan badan yang penuh lumpur itu.

Video:

@mrxxkobba Mision Complete #fyp ♬ bunyi asal – MR•*NafizZ😉🎧


Apabila menerjah ke ruangan komen, rata-rata warganet tergelak apabila melihat badannya yang penuh dengan lumpur dan tidak kurang juga yang gelak kerana dia belum tahu nasibnya apabila tiba di rumah nanti, mesti kena mar4h dengan mak dia nanti.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.tiktok.com/@mrxxkobba

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*