Adik Meerqeen terima temp1as populariti abang

Contohnya terbaru menjayakan sesi fotografi untuk sebuah jenama pakaian bersempena Ramadan yang mana Meerqeen turut dipilih menjadi wajah kepada jenama berkenaan.

“Apabila saya dilamar sebagai sebahagian daripada wajah jenama itu kali ini, Shaqeel turut ditawarkan sama. Pastinya saya enggan lepaskan peluang bekerja dengannya.

“Ini adalah pekerjaan yang menggandingkan kami buat pertama. Memang dia banyak ragam dan memerlukan kesabaran tinggi. Tapi semuanya berjalan lancar.

“Bila melihatkan hasil kerja, semua rasa penat hilang. Kalau ada lagi tawaran seperti ini datang pada masa hadapan, Insya Allah saya pertimbangkan memandangkan peluang sebegini tak selalunya datang,” katanya.

Baru-baru ini, Meerqeen dipilih menjadi wajah Elrah Exclusive selain artis ternama lain termasuk Khai Bahar, Ben Amir serta pelakon drama Project: High Council, Amir Ahnaff, Hazeeq Deen dan Fadhli Masoot.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Meerqeen (@meerqeen)


Turut serta, dua bintang TikTok popular yang sedang meningkat naik, Aabias dan Wan Chai.

Sejak seminggu lalu, wajah mereka sudah terpampang di papan iklan LED gergasi TS Law bersebelahan menara TRX yang terletak di Bukit Bintang, Kuala Lumpur.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:https://www.tehtarikkaw.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*