“Siapa Kat Sini Superwoman Macam Linda?’, Linda Rafar Kongsi Rutin Harian Menguruskan Anak Tanpa Bantuan ‘Maid’.

Ibu yang bekerja sememangnya menjalani rutin harian yang memenatkan justeru perlu bahagikan masa dengan baik antara keluarga dan kerjaya.

Pelakon dan penyanyi Linda Rafar baru-baru ini berkongsi tentang rutin hariannya yang sibuk bekerja dan juga perlu menguruskan anak tanpa bantuan pembantu rumah atau ‘baby sitter’.

“My Routine.. Send this manja boy school,so ma can start Work.. get ready & settle everything latest by 5pm.. after that get ready to layan all my boys🥰😘 Balance n thats what i love.. so siapa kat sini superwoman mcm linda?? Kerja n jaga anak2 sendiri?? Tanpa bantuan maid?? ✋🏻”, tulisnya.

 

Rata-rata pengikut berkongsi cerita rutin yang sama dan ada juga yang memuji kecantikan Linda Rafar yang selalu nampak muda.

Untuk rekod, Linda Rafar pernah berkahwin dengan Keifli Othman dan dikurniakan dua cahaya mata namun anak kedua nya men1nggal dvnia pada usia 12 tahun.

Linda Rafar kemudian ditemu jodoh dengan Syed Aiman dan mendirikan rumah tangga pada tahun 2006 dan dikurniakan tiga orang putera.

 

 

View this post on Instagram

 

Another celebration 🎈🎁🎉🎊🎀🛍🎈@syedaiman75 #syedaimanturns44

A post shared by LRFlawlessProducts (@lindarafar) on

Sumber: Instagram Linda Rafar

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*