Walaupun PKP, Anzalna Tetap Sambut Birthday Eidrees Bersama Anak-Anak Yat!m Melalui Video Call

Aktiviti keramaian mahupun sebarang majlis adalah tidak dibenarkan pada ketika ini. Semua pihak perlu patuh dengan prosedur operasi standard (SOP) bagi menceg@h penvlaran wabak COVID-19.

Namun ia bukan pengh@lang bagi seorang selebriti terkenal, Anzalna Nasir untuk menyambut hari ulang tahun anaknya bersama anak-anak yat!m.

Sambut ulang tahun melalui video call

Menerusi posting yang telah dimuat naik oleh Anzalna di Instagram, dia bersama suaminya, Hanif Zaki meraikan hari ulang tahun bersama anak-anak yat!m menerusi panggilan video sahaja gara-gara perlu mematuji SOP yang telah ditetapkan oleh kerajaan.

Walaupun sambutan hanya melalui panggilan video, namun Anzalna tetap gembira kerana pada tahun ini dia dapat menyambut hari ulang tahun anaknya itu juga iaitu Eidrees.

Selain itu suaminya juga turut memuat naik video di Instagram, kelihatan sebelum majlis berkenaan bermula Hanif telah menghantar belon dan juga menempah makanan untuk dinikmati oleh anak-anak di Rumah Anak Yatim Nur Qaseh.

“Tahun ini menyambut birthday Eidrees bersama Anak-Anak Yatim/ Asnaf tapi kami hanya boleh join melalui online sahaja. Terima kasih anak-anak mendoakan untuk Eidrees. Hope to see you all soon. Sayang semua!”

VIDEO :

‘Hope to see you all soon. Sayang semua!’

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anzalna Nasir (@anzalnanasir88)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hanif Zaki (@hanif_zaki)

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! GK

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @GengKepoh

Sumber: Oh Bulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*