Baru 3 Hari L0ckdown, Emelda Rosemila Sudah Siapkan Beg ‘Mahu’ Rentas Negeri

“Merentas dari bilik ke bilik ke macam mana ye”

Baharu sahaja beberapa hari menjalani tempoh lockdown, macam-macam angan-angan yang sudah dirancang oleh segelintir individu mungkin  untuk mengh!langkan rasa stress mahupun rasa mvrung ketika menjalani tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) 3.0.

Memuat naik hantaran di laman Instagram, pelakon Emelda Rosemila berkongsi gambar dirinya beserta bagasi pakaian yang sudah siap tersedia di luar pintu rumahnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by E M E L D A R O S E (@emeldarosemila)

Mengetahui bahawa semua rakyat Malaysia tidak kira golongan selebriti, VVIP mahupun bangsawan adalah dikehendaki mematuhi akan segala perintah pelaksanaan l0ckdown bagi memutvskan rantaian jangk!tan Covid-19 dalam negara.

Sebelum ini sememangnya kec0h di media sosial berkaitan isv-isv selebriti meIanggar arahan Iarangan merentas negeri.

Namun, rata-rata pengikut Emelda ini juga tidak melepaskan peluang mengambil inisiatif untuk ‘menasihati’ pelakon tersebut untuk tetap patuh tinggal di rumah meskipun mengetahui hantaran yang dibuat itu hanyalah sekadar gur@uan.

KOMEN NETIZEN :

Tak salah mahu simpan angan-angan untuk bercuti tapi diharapkan ianya setelah semuanya sudah pulih dan negara kembali seperti sediakala.

Oleh itu, diharapkan semua pihak kekal berada di rumah dan patuh akan segala arahan yang diberikan bagi mengek@ng w@bak Covid-19 yang semakin berleluasa.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! GK

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @GengKepoh

Sumber: Instagram Emelda Rosemila

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*