Isteri Ezad Lazim p4nik,kepala anak berd4rah akib4t berg4duh adik-beradik -“Kami yang tengok pun rasa nak pit4m”

GARA-GARA berg4duh fasal mandi, kepala anak kedua penyanyi Ezad Lazim iaitu Putera Muhammad Darwish yang kini berusia enam tahun mengalami keced3raan dan terp4ksa dibawa ke hospital bagi mendapatkan rawatan.

Isteri Ezad iaitu Zeana Ramli berkata, dia yang sedang memasak ketika itu panik apabila melihat kepala Darwish berlumuran darah akibat dipvkul kakaknya Puteri Rania Keisha, 8, menggunakan penyangkut baju.

“Masa kej4dian itu berlaku, saya di dapur nak memasak manakala Ezad pula berada di ruang tamu. Anak-anak di bilik atas. Tiba-tiba Darwish men4ngis beritahu yang Rania pukul dengan penyangkut baju.

Ezad 1Ezad kongsi foto keadaan anaknya.

“Darwish marahkan kakak dia sebab tak tunggu dia mandi. Saya baru nak mula masak, tiba-tiba dengar Darwish men4ngis… rupa-rupanya kepala dah berd4rah. Penuh dar4h atas lantai.

“Terus kami bawa Darwish pergi klinik berdekatan untuk dapatkan raw4tan. Tapi d0ktor di klinik itu suruh rujuk h0spital sebab dar4h tak berhenti, ” katanya ketika dihubungi mStar.
Rania ada beritahu saya yang dia tak sengaja pun nak pvkul adik dia.

ZEANA RAMLI

ISTERI EZAD LAZIM

Terdahulu, vokalis kumpulan Exists itu memuat naik beberapa foto di Instagram tentang keadaan anak lelakinya sedang mendapatkan raw4tan di H0spital Putrajaya.

“Adik-beradik ni selalu berg4duh, memang berd4rah banyak. Kami yang tengok pun rasa nak pitam d4rah penuh dekat lantai. Semoga dipermudahkan, ” Kata Ezad.

Dalam pada itu, Zeana meluahkan rasa syukur apabila kepala anaknya tidak perlu dijahit namun masih mendapatkan rawatan susulan.

Ezad 2Ezad dan isteri panik melihat kepala anak keduanya berd4rah.

“Alhamdulillah… selepas lakukan pemeriksaan di h0spital, luka di kepala Darwish tak perlu dij4hit, hanya bersihkan dar4h beku saja.

“D0ktor ada beri ubat untuk makan dan sapu luka tersebut. Sekarang keadaan dia pun dah okay. Rania ada beritahu saya yang dia tak sengaja nak pukul adik dia.

“Dalam perjalanan nak balik rumah ini pun Darwish siap beli donut untuk kakak dia. Biasalah budak-budak berg4duh… cuma nasib baik tak ada keced3raan yang serius, ” ujarnya.

Untuk rekod, Ezad mendirikan rumah tangga dengan Zeana pada 29 Mac 2013 dan mereka dikurniakan dua cahaya mata, Puteri Rania Keisha, 8, dan Putera Muhammad Darwish, 6.

Sumber:mstar

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*