Pakwe Tak Nak Belikan Baju Baru, Tapi Tindakan Wanita Ini Buat Ramai Terg4mam

Tanpa memikirkan rasa m4lu, seorang wanita sanggup bertengk4r dengan teman lelakinya di depan khalayak ramai di sebuah pusat beli-belah di China.

Ia hanya kerana keinginannya untuk membeli baju dan kasut mahal tidak dituruti.

World of Buzz melaporkan pasangan berkenaan berasal dari Shijiazhuang dekat wilayah Hebei dan insiden berlaku di Plaza Wanda, baru-baru ini.

Pasangan itu mulanya berjalan-jalan di pusat beli-belah berkenaan sebelum singgah di sebuah kedai menjual pakaian dan kasut.

Kekecohan berlaku apabila wanita berkenaan berang dan meng4muk selepas teman lelakinya enggan membelikan barangan berharga 1,800 yuan (kira-kira RM1,159).China Sohu melaporkan lelaki itu menolak permintaan kekasihnya itu berikutan harga barang itu terlalu mahal.

Disebabkan berasa diaibkan oleh teman lelakinya, wanita berkenaan mula mem4ki h4mun kekasihnya sehingga berlaku per4ng mulut antara mereka.

Rakaman video daripada seorang pengunjung pusat beli-belah menunjukkan pasangan itu mula bertengkar di hadapan salah sebuah premis.

VIDEO

Wanita yang tidak didedahkan identitinya itu juga dipercayai mengheret kekasihnya sebelum menanggalkan baju dipakai lelaki berkenaan secara p4ksa.

Insiden itu mendapat perhatian netizen di China selepas tular gambar dan video perg4duhan pasangan berkenaan di laman sosial.

Wanita Mudah Em0si? 5 Sebab Mengapa Mereka Ini Mudah Mar4h.

M4rah atau berem0si dengan tiba-tiba kerap berlaku pada seorang wanita. Mereka ini juga kerap kali tidak tahu punca sebenar mengapa mereka m4rah tidak tentu pasal. Rasa m4rah pada dasarnya merupakan hal yang wajar, karena setiap manusia diciptakan memiliki em0sinya sendiri-sendiri. Namun, apabila rasa m4rah itu muncul begitu saja pada pasangan tanpa alasan yang jelas maka pasti itu membuat pasangan berasa bingung. Berikut sebab mengapa wanita mar4h tidak tentu masa.

1. Kurang mendapatkan perhatian.

Perhatian sering kali menjadi hal penting dalam sebuah hubungan. Wanita selalunya inginkan perhatian yang lebih. Apabila mereka ini mula diabaikan mereka akan mencari punca untuk bergaduh ataupun anda memberi perhatian kepada diri mereka semua.

2. Kepenatan.

Wanita memerlukan lebih banyak waktu rehat dan tidur. Apabila mereka tidak cukup akan dua perkara ini, mereka akan mula tidak pandai mengawal em0si mereka. Mereka juga lebih cenderung untuk m4rah tanpa sebab terhadap pasangan mereka.

3. Merasa curiga.

Berhati-hatilah anda wahai kaum lelaki. Wanita ini akan m4rah apabila mereka merasa curiga terhadap anda. Terutama mereka melihat sesuatu perkara yang tidak disukai dilakukan oleh anda. Jangan biarkan kecurigaan ini mendatangkan pelbagai masalah dengan menimbulkan em0si yang tidak baik pada pasangan.

4. Rasa kecewa.

Tiada manusia yang sempurna lari dari kesilapan. Begitu juga dengan anda, tanpa anda menyedari bahawa anda telah membuat kesilapan yang membuatnya kecewa. Wanita lebih kerap m4rah apabila dia merasa telah kecewa dengan pasangannya. Ketidakpuasan adalah apa yang menyebabkan dia tiba-tiba m4rah tanpa sebab kepada anda.

5. Rasa tidak dihargai.

Semua orang mahu merasa disayangi dan dihargai oleh pasangan mereka, terutama wanita. Pada dasarnya, dalam hubungan kita harus menghormati satu sama lain. Biasanya, kerana salah satu pihak ego akhirnya mengakibatkan perasaan diabaikan. Maka dengan itu wanita akan cuba untuk member0ntak terhadap perbuatan anda.

Masih terdapat beberapa perkara lain yang boleh membuat wanita m4rah kerana tidak ada sebab yang tepat. Sebagai pasangan yang baik cuba sensitif terhadap perubahan sikap dan em0sinya.

Kredit: HMetro

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*