“Lu bukan level gua” – Lelaki Ini Dik3cam Ramai Lepas Rakam Video Rumah Kayu Wanita Yang Menyukainya

Berasal daripada keluarga yang kaya atau berada tidak memberi anda tiket untuk mengh1na atau mengvtuk orang susah. Bagi min, tak ada beza pun kaya atau misk1n, yang penting, kita kena baik hati dengan semua orang. 

Namun, seorang lelaki di Tiktok ini pula telah mengutuk gadis yang dikatakan menyukainya hanya sebab gadis itu bukanlah orang kaya seperti dirinya, lapor BeritaHits.Id. Difahamkan, lelaki tersebut telah memuat naik video rakaman sebuah rumah kayu yang dipercayai rumah gadis terbabit di platform media sosial itu baru-baru ini.

Video tersebut yang berasal dari Indonesia itu telah mendapat pelbagai reaksi daripada netizen negara terbabit. Dalam video itu, dapat dilihat yang pemuda berkenaan merakam video rumah itu sebab katanya dia kebetulan lalu di kawasan itu.

Dia juga mengatakan dalam video itu bahawa gadis itu tidak setanding dengan dirinya sebab dia sering menaiki kapal terbang dan pakaiannya juga mahal-mahal. Pemuda ini juga meminta maaf sebab gadis itu bukan levelnya.

Rata-rata netizen Indonesia telah meng3cam tind4kan lelaki itu memuat naik video yang dilihat seperti mengh1na orang yang tidak sekaya dirinya. Ada yang kata tak ada masalahnya kalau miskin pun, yang penting tak s0mbong.

Selain itu, ada juga yang mengingatkan lelaki itu bahawa harta dan rezeki yang kita ada ini adalah untuk dikongsi sesama manusia, bukannya untuk menunjuk-nunjuk.

 

Sumber: BeritaHits.Id via lobakmerah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*