Baru 4 Bulan Bercinta, Gadis Terharu Pakwe Janji Su4p Makanan Sampai Ke Hari Tua

Dalam menjal1n hubungan cinta, semua perkara yang dilakukan oleh pasangan menjadi indah sehingga boleh tersenyum seorang diri.

Apatah lagi ketika dat1ng, si lelaki terutamanya perlu ‘bertukar watak’ gentleman dimana sedaya upaya memenuhi kehendak dan mel4yan teman wanita dengan penuh kasih sayang.

Bagi seorang gadis Sofianorhanie Sabari, dia pasti berasa bertuah apabila memiliki kekasih hati yang gemar menyuapkannya makanan setiap kali mereka bertemu.

Momen sweet berkenaan dikongsi gadis berusia 23 tahun itu menerusi sebuah video di platform TikTok sehingga mengundang perhatian ramai.

Layan seperti seorang baby…

Video Player

Menerusi video berdurasi 20 saat itu, dia yang mesra dipanggil Phia menulis pada kapsyen, teman lelakinya Haris pernah berkata akan terus melakukan perkara tersebut hingga ke hari tua.

“When he said: Sampai tua pun I akan suap you makan,”

Difahamkan, pada Mac lalu, genap sebulan mereka menjalin hubungan cinta selepas mula berkenalan melalui hantaran mesej di laman Instagram dan bertukar nombor telefon.

“Has been a month knowing you. Thank you”

Video suapan itu meraih satu juta tontonan selain lebih 4,000 komen warganet yang memberikan pelbagai reaksi dimana kebanyakan seolah-olah cemburu melihat ‘kemanisan’ pasangan tersebut.

I’m in pain watching this!

 

Moga aku dapat lelaki macam ni jugak…

J1wa s1ngle aku mer0nta2

Semoga hubungan kekal hingga ke j1njang pelamin ya! S1a-s1a kalau terpvtus di tengah jalan, rug1 masa dan tenaga gitu.

‘Tak kenal maka tak cinta’. Bila dah kenal, barulah tahu macam-macam perangai yang ada dalam diri pasangan. Ini belum lagi peel kita. Dengan benar-benar mengenali pasangan anda, akan menghasilkan sifat kasih, setia, bertanggungjawab dan fokus untuk menjaga kebajikan pasangan, menghiburkan dan saling melengkapi. Asasnya adalah menerima pasangan tanpa syarat dan berniat untuk menjana kejayaan dan seterusnya kekal aman bahagia hingga ke jannah. Dr. Ahmad Kamal Ariffin, Pakar Kaunseling Keluarga berbincang lebih lanjut tentang isu ini.

Allah jadikan sesuatu ada sebab dan hikmahnya. Ia sama juga dengan nikmat hidup sebagai pasangan suami isteri. Ada cabaran, ujian dan balasan yang bakal menanti di kemudian hari. Dalam membina mahligai cinta pasangan suami isteri, perkara paling asas adalah saling mengenali. Masalahnya, adakah anda benar-benar kela pasangan anda

Sumber: TikTok @Sofianorhanie via OMM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*