Normah Damanhuri Terharu, Adik-Beradik Kak KM Sepakat Hadiahkan Mak Rumah Baru

Nama usahawan k0ntroversi Kak KM atau nama sebenarnya Liana Rosli bukanlah asing lagi. Dia yang juga anak kepada pelakon hebat, Normah Damanhuri sememangnya mempunyai cara marketing tersendiri untuk meraih pelanggan bagi mencuba produk jamu keluarannya.

Walaupun sering dikcam disebabkan penampilannya, namun keakraban dan kasih sayang sesama ahli keluarga harus diberikan pujian.

Beri kejutan buat ibu. Baru-baru ini, menerusi mediaS0sial Kak KM, dia dan adik beradik yang lain telah memberikan kejvtan kepada ibu mereka dengan menghadiahkan sebuah rumah di kampung halaman pelakon tersebut.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lianarosli Official (@kmfavourite.testimoni)


Sepakat adik-beradik. Menerusi vldeo yang dimuat naik, Kak KM memaklumkan yang mereka adik-beradik telah mengumpul duit hasil perniagaan jamu untuk memberikan sebuah rumah kepada ibu mereka di Perlis.

Dalam video tersebut, mereka telah bergerak menuju ke utara Tanah Air itu bersama-sama sebelum menutup mata ibu mereka dengan kain bagi memberikan kejutan.

Menangls lihat rumah lengkap dengan perabot semua. Sampai di lokasi rumah tersebut, mereka telah membuatkan Normah tergamam dan menangls apabila diberitahu yang kediaman yang mereka kunjungi adalah rumahnya.

Difahamkan, rumah tersebut merupakan milik bapa mereka namun kini sudah sepenuhnya menjadi hak Normah dan mereka adik-beradik telah mengeluarkan duit untuk melakukan ren0vasi supaya lebih selesa.

Suka tengok keluarga Kak KM. Menjengah ke ruangan komen, ramai yang memuji tindakan yang dilakukan oleh Kak KM serta adik-beradik kerana memberi kebahagiaan kepada ibu tersayang.

Tolak tepi isu k0ntroversi yang sering terjadi, warganet mengakui kagum dengan usaha usahawan itu menggembirakan hati ibunya serta keakraban sesama ahli keluarga yang lain walaupun masing-masing sudah dewasa.

Respect cara dia layan mak

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : earnsupport

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*