Rumah Cantik, Sempoi Reaksi Intan Najuwa Bila Diminta Buat ‘House Tour’

Pelakon jelita, Intan Najuwa sejak kebelakangan ini menjadi tumpuan di media sosial apabila tidak hanya menjadi pelakon kegemaran dengan bakatnya itu malah memperoleh keputusan cemerlang dalam peperiksaan baru-baru ini. Untuk info, Intan Najuwa kini mengikuti pengajian dalam bidang undang-undang.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Intan Najuwa (@intannajuwa)


Perkara itu sekali gus mengundang Intan Najuwa dikagumi kerana kebolehannya itu namun baru-baru ini juga perkongsian Intan Najuwa diruangan akaun TikTok miliknya atas nama, intannajuwaaa yang turut diikuti hampir 400,000 pengikut ini turut mencuri tumpuan umum.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Intan Najuwa (@intannajuwa)


Jika diikuti perkembangan Intan Najuwa, pasti ramai yang tahu dia turut mempunyai tempat tinggal yang cantik namun perkongsiannya pada kali ini memaparkan pula suasana rumah ibu bapanya.

Perkongsian tersebut ternyata menarik perhatian ramai kerana suasana rumah ibu bapa Intan Najuwa ini tak kurang cantiknya juga. Ada juga yang meminta agar pelakon jelita ini turut membuat

Menjengah ke ruangan komen, nampaknya permintaan peminat Intan Najuwa itu turut mendapat respon daripadanya manakala rata-rata warganet juga dilihat meninggalkan pelbagai respon positif kepada dirinya ini.

“House tour please”

“Walaupun Intan anak have have tapi dia tetap berusaha…”

“Dia bukan pelakon cantik bagus malah dia pandai”

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*