Biar Betull! Baru Tahu Rupanya Fazura Adalah Anak Sedara Kepada Yusof Haslam!

Pelakon, penyanyi dan juga usahawan, Nur Fazura merancang untuk menambah seorang lagi cahaya mata selepas anak sulungnya, Nur Fatima Aisya kini sudah menginjak usia setahun tiga bulan.

Fazura atau nama lengkapnya, NurFazura Sharifuddin, 39 tahun  berkata ramai yang bertanya tentang perancangannya untuk mendapatkan seorang lagi zuriat sekaligus menambah bilangan ahli keluarganya.

“Sebenarnya memang saya ada perancangan untuk mendapatkan seorang lagi cahaya mata tapi saya baru saja kuruskan badan”, katanya.

Walaupun sudah berjaya mendapatkan semula bentuk badannya, Fazyura masih mahu menambah seorang lagi cahaya mata lebih-lebih lagi suaminya iaitu pelakon, Fattah Amin juga turut mengingingkannya.

Mungkin ramai yang tidak tahu, sebenarnya perkahwinanya bersama Fattah, secara tak langsung Fazura juga mempunyai hubungan kekeluargaan bersama pengarah terkenal, Datuk Yusof Haslam.

Umum mengetahui bahwa Fattah Amin merupakan anak saudara kepada pengarah terkenal itu. Keakrabannya bersama sepupu, Syafiq dan Syamsul Yusof memang tidak boleh dinafikan.

Malah karier seni Fattah sendiri bermula dari bawah sebagai kru pengganbaran bagi filem arahan sepupunya itu. Dengan itu, ini bermakna Fazura juga kini merupakan anak saudara kepada Yusof Haslam hasil hubungan ikatan kekeluargaan mereka.

Fazura mendirikan rumahtangga bersama Fattah pada 27 November 2017 dalam sebuah majlis yang diadakan secara tertutup di sebuah hotel di ibu negara.

 

 

Sumber : Youtube

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.viralmy.me

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*