Dah Letak Beg Sempat Cuba Lari, Ayah Pening Anak Menangis Taknak Balik Sekolah

Apabila musim persekolahan telah bermula, maka bermulalah pelbagai karenah yang ditunjukkan oleh anak-anak yang mula masuk sekolah. Selalunya kanak2 yang baru masuk sekolah rendah la yang paling banyak masalah.

Antara masalah yang dihadapi oleh ibu bapa adalah anak2 yang tidak mahu ke sekolah, ada juga yang menangis apabila tiba ke sekolah dan ada juga ramai kanak2 yang masih tidak boleh menyesuaikan diri berjumpa kawan2 baru.

Namun berbeza pula dengan seorang kanak2 perempuan yang tular di laman sosial hari ni apabila kanak2 itu menangis dan kelihatan sangat sedih untuk balik dari sekolah. Tatkala apabila dijemput oleh ayahnya, kanak2 itu sempat lagi ingin kembali ke sekolah tetapi dihalang oleh ayahnya.

Walaupun terpaksa akur dengan kata2 ayahnya, kanak2 perempuan itu dilihat meneruskan “drama” tersebut dengan memelvk tubvhnya sambil menjeling ke arah ayahnya yang sedang menegurnya kerana tidak ingin balik menemui ibu dan adik2 nya.

Video:

@kiwaktollah

Zaman skola dah berubah

♬ bunyi asal – Penamenari


Apabila menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang terhibur dengan reaksi kanak2 itu yang seperti lain dari lain, kerana biasanya kanak2 tidak suka berada di sekolah tetapi adik ini lain pulak reaksinya.

Komen Netizen:

 

Sumber : Tiktok kiwaktollah

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:http://www.sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*