Sangka tak kahwin lagi, anak perempuan wajah mirip Zul Huzaimy jadi perhatian- “Sape berani cuit…”

Zul Huzaimy merupakan antara pelakon kegemaran ramai apabila beraksi dihadapan kamera. Bakat lakonannya juga tidak dinafikan oleh peminat filem mahupun drama tempatan kerana dia juga bukan calang-calang pelakon dalam industri seni tanah air.

Tidak terkira jumlahnya hasil karya lakonan Zul Huzaimy yang meninggalkan kesan buat penonton. Malah baru-baru ini dia mengejutkan penonton rancangan The Masked Singer musim kedua apabila dia muncul sebagai maskot Mat Penyu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by zul huzaimy (@zulhuzaimy_m)


Terbaharu perkongsian Zul Huzaimy bagaimanapun menarik tumpuan ramai pula apabila ada yang meluahkan perasaan tidak menyangka bahawa pelakon ini sudahpun berkahwin. Mungkin kerana Zul Huzaimy popular dengan bakatnya menyebabkan ada yang masih tidak tahu hal tersebut.

Untuk info Zul Huzaimy telah berkahwin dengan wanita pilihan hatinya, Nur Ernawati Mohamad dan mempunyai dua cahaya mata yang diberi nama Indah Armani dan Indra Arjuna manakala menerusi perkahwinan terdahulu, dia juga mempunyai seorang anak lelaki yang diberi nama Awal Haziq.

Walau bagaimanapun, menerusi perkongsian terbaharu ini turut mendapat perhatian warganet merupakan anak perempuan Zul Huzaimy yang dilihat juga telah memulakan persekolahan sejak kelmarin.

@zulhuzaimymarzuki Indah Armani #mycinonet #1st #day #school #21stmarch2022 ♬ DJ Senyumanmu Membuatku Tersenyum Malu – Yudha Paramata


Hantaran video tersebut bagaimanapun membuatkan warganet dapat melihat wajah anak perempuan Zul Huzaimy yang tidak hanya dipuji comel malah dikatakan sangat mirip dengan pelakon terkenal itu.

“Lohh ku sangka kan tak kawen lagi…”

Zul

“Ingat single”

Zul

Zul

“Copy muka ayahnya”

IMG_20220322_115854

“Anak ayah betul ni”

IMG_20220322_115906

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*