Pernah Viral Nikah Jejaka Afrika , Wanita Kongsi Proses Pembinaan Masjid Di Guinea

Sebelum ini, viral di media sosial kisah seorang wanita tempatan yang memilih lelaki dari benua Afrika sebagai teman hidupnya. Wanita yang dikenali sebagai Fila Amir ini telah mendirikan rumah tangga dengan suaminya iaitu Adama Mohamed Camara pada bulan April 2019.

Pernah menjadi pebualan hangat warganet yang kononnya ‘black guy’ hanya mahu pergunakan wanita Melayu namun, pasangan ini berjaya menepis perkara itu dah hidup bahagia sebagai pasangan suami isteri sejak 2019 lagi.

Baru-baru ini, Fila Amir dan suami sekali lagi mencvri perhatian ramai, apabila berkongsi satu video proses pembinaan masjid yang dipercayai di Guinea, Afrika Selatan.

Rakaman tersebut dimuatnaik melalui akaun Tiktok rasmi pasangan itu iaitu @filacamara.

Video:

@filacamara

Alhamdulillah, semua hasil sumbangan org Malaysia, Brunei, Singapore and Indonesia ❤️ taksabar nak tengok siap

♬ original sound – FILA & ADAMA

“Alhamdulillah, semua hasil sumbangan org Malaysia, Brunei, Singapore and Indonesia. Taksabar nak tengok siap,” tulis filacamara di ruangan kapsyen.

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 312.3k tontonan, 22.9k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata mendoakan agar pasangan ini sentiasa dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan mereka.

Komen netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: tiktok filacamara

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*