P0lis Lengkapkan Kertas Si4satan, Sekali Kak Long 7E Muncul Dlm T4ngisan Beri Kata2 Ini

NAMA Kak Long atau Wan Nor Baizura yang tular dek amvkan di kedai serbaneka 7Eleven baru-baru ini bagaikan tak lekang dengan kontrov3rsi.

Terbaharu, tindakan Kak Long yang membuat video dengan gaya Orang Kelainan Upaya (OKU) turut mencetuskan kemarahan netizen.

Polis akan merujuk kertas siasat4n berkaitan kes wanita berusia 33 tahun itu yang did4kwa mengh1na dan memperlekehkan orang kurang upaya (OKU).

Pemangku Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Asisten Komisioner R Supramaniam berkata, kes berkenaan masih dalam siasatan lanjut.

“Polis sedang melengkapkan kertas siasatan dan kita akan rujuk kepada timbalan pendakwa raya untuk tindakan lanjut,” ujarnya pada Jumaat.

Pada Rabu, polis merekod keterangan Wan Noor Baizura berhubung siasatan did4kwa menghina dan memperlekehkan OKU dengan memuat naik video yang meniru mimik muka golongan tersebut menerusi laman sosialnya.

Keterangan wanita itu direkodkan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Subang Jaya pada jam 12.30 tengah hari.

Video berdurasi 31 saat itu menyebabkan Wan Nor Baizura sekali lagi menerima kecaman hebat netizen selepas rakaman video perbuatan kecohnya di sebuah kedai serbaneka 24 jam tersebar di laman sosial sebelum itu.

KakLong mintak maaf….dah jadi kes POLIS KakLong dah xleh buat apa lagi dah…pasni rilex2 sudah ..FB dia pun dah kembali aktif…

Menurut Kak Long, dia sudah tiada pendapatan sekarang ini

 

Sumber:Sinar harian

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :dnq

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*